ورزش

اولین تصمیم فلیک: قرارداد ستاره باتجربه تمدید می‌شود

بارسلونا قصد دارد قرارداد سرجی روبرتو را تمدید کند.

به گزارش “ورزش سه”، انتظار می‌رود بارسلونا در روزهای آینده برنامه‌ریزی خود را برای فصل آینده آغاز کند. هانسی فلیک اکنون رسماً به‌عنوان سرمربی معرفی شده و جایگزین ژاوی هرناندز اخراج‌شده می‌شود.

یکی از بازیکنان مورد بحث در برنامه‌های باشگاه، سرجی روبرتو است که قراردادش در پایان ماه آینده به اتمام می‌رسد. با حضور ژاوی بسیار بعید به‌نظر می‌رسید که روبرتو در بارسا بماند اما وضعیت او اکنون نامشخص به‌نظر می‌رسد.

اولین تصمیم فلیک: قرارداد ستاره باتجربه تمدید می‌شود

بر اساس گزارش مارکا، روبرتو مطمئن است که در فصل آینده بارسلونا حضور خواهد داشت. او انتظار دارد قراردادش را دو ساله تمدید کند اما با پیشنهاد یک ساله هم موافقت می‌کند و مشکلی نخواهد داشت.

بر اساس این گزارش، ایده بارسا این است که پیشنهاد تمدید یک ساله‌ای به روبرتو بدهد تا از تجربه او در اولین فصل مربی آلمانی استفاده کند. گفته می‌شود فلیک و دکو هر دو از ادامه کار با روبرتو در فصل ۲۵-۲۰۲۴ خوشحال هستند.

روبرتو در چند ماه گذشته هدف انتقادات بخش قابل توجهی از هواداران بوده است و همین موضوع باعث شده تا بسیاری خواهان عدم تمدید قرارداد او شوند. تمدید ممکن است باب میل آنها نباشد اما از نظر استراتژی منطقی است. به‌خصوص که این بازیکن ۳۲ ساله یکی از کم درآمدترین بازیکنان تیم اصلی است.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا