ورزش

سرمربی فرانسه رئال را تحت فشار گذاشت/ امباپه در یک قدمی مادرید

سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه تاکید کرده است وضعیت کیلیان امباپه باید تا پیش از آغاز مسابقات یورو2024 مشخص شود.

به گزارش خبرنگار مهر، با اتمام مسابقات فوتبال در لیگ های اروپایی و همچنین برگزاری فینال لیگ قهرمانان اروپا که با برتری رئال مادرید برابر دورتموند به پایان رسید باشگاه های فوتبال به دنبال جذب بازیکنان مورد نظر خود هستند.

کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن یکی از بازیکنانی است که قرار است به زودی بمب خبری بازار نقل و انتقالات را به خود اختصاص دهد. قرارداد او و پاری سن ژرمن در پایان فصل جاری به پایان رسیده است و اخبار منتشر شده حاکی از آن است که او قصد دارد راهی رئال مادرید شود.

پایگاه خبری گاردین در گزارشی اعلام کرده است که دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه به امپاپه تاکید کرده است که وضعیت فصل آینده او باید تا پیش از آغاز مسابقات یورو ۲۰۲۴ مشخص شود و به همین دلیل رئال مادرید در حال تدارک برای عقد قرارداد با امباپه تا روز دوشنبه (۱۳ خرداد) است. رقابت های یور و۲۰۲۴ مسابقات ۲۵ خرداد آغاز خواهد شد.

این رسانه همچنین اعلام کرده است که احتمالاً معرفی رسمی امباپه به عنوان بازیکن رئال مادرید تا اواسط تیر طول بکشد. یکی از چالش های قرارداد امباپه و رئال مادرید مساله حضور این بازیکن در تیم ملی المپیک فرانسه است. رقابت های المپیک فرانسه از ۵ مرداد آغاز می شود و امباپه تلاش می کند بتواند رئال مادرید را راضی کند تا اجازه حضور در این بازی ها را به او بدهد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا