ورزش

متن کامل پیام تراکتور در پی شهادت ریاست جمهوری

باشگاه تراکتور متن کامل پیام خود را برای شهادت ریاست جمهوری اسلامی ایران و همراهانش صادر کرد.

به گزارش “ورزش سه”، در پی شهادت آیت الله رئیسی، ریاست جمهوری اسلامی ایران، باشگاه تراکتور پیام تسلیتی را صادر کرده بود و حالا متن کامل این پیام به قلم محمدرضا زنوزی منتشر شده است.

متن پیام بدین شرح است:

«سَلَامٌ عَلَى إِبْرَاهِيمَ كَذَلِكَ نَجْزِي الْمُحْسِنِينَ إِنَّهُ مِنْ عِبَادِنَا الْمُؤْمِنِينَ»

«درود بر ابراهيم، نيكوكاران را چنين پاداش مى‏‌دهيم، در حقيقت او از بندگان با ايمان ما بود»
سوره الصافات- آیه ۱۰۹

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

بیان تأسف آنچه روی داد و ملّت عزیز ایران را از نعمت خدمت جمعی از خدمت‌گزاران ملّت و کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی محروم ساخت، با هیچ قلمی قابل وصف نیست. سانحه سقوط بالگرد و شهادت ریاست محترم جمهوری، نماینده معزز و محبوب ولی فقیه در استان، وزیر گرانقدر امور خارجه و همچنین استاندار تلاشگر و همراهان ایشان، واقعه‌ای جانگداز است که غمی بزرگ را در دل‌های عموم مردم کشورمان جاری کرد.

شهادت در راه خدمت، سعادتی است که پروردگار متعال بر بندگان صالح ارزانی می‌دارد. سید ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس جمهور انقلابی و جهادی رهرو راهی بود که شهیدان رجایی و باهنر پیشگامان آن بودند و با شهادت در مسیر خدمت به ملّت نام خود را برای همیشه در تاریخ ماندگار کردند.

آیت الله دکتر سید محمدعلی آل هاشم، یار گرانقدر دیگری است که در این سفر ابدی به ملکوت اعلی پیوست و ملّت آذربایجان و تبریز را داغدار غمی بزرگ کرد. ایشان با روحیه‌ای مومنانه، عالمی ممتاز و دلسوز مردم با رسیدن به آرزوی دیرین خود که همانا شهادت بود، به بیان و فرموده ایشان، نام خود را در کنار آیت الله شهید قاضی طباطبایی و  آیت الله شهید مدنی به عنوان سومین امام جمعه شهید برای همیشه در یاد و خاطر مردم قدر شناس آذربایجان ثبت نمود. ایران و جامعه جهانی اسلام سرمایه‌ای پرارزش و آذربایجان، محبوب‌ترین چهره خود را در راه خدمت به مردم و کشور عزیزمان از دست داد.

جناب حسین امیر عبدالهیان نیز در کسوت وزیر امور خارجه، سال‌ها تلاشی بی‌دریغ در راستای اعتلای نام میهن عزیزمان انجام داد و شهادت و فقدان ایشان، قابل جبران نیست.

جناب آقای دکتر مالک رحمتی، استاندار گرانقدر آذربایجان شرقی نیز از شخصیتی برجسته و مومن و از چهره‌های محبوب و انقلابی بودند که در همین مدت زمان اندک خدمات ارزنده و شایانی برای آذربایجان شرقی ارایه کردند.

اینجانب شهادت تمامی خدمتگزاران کشور عزیزمان در این سانحه را به محضر حضرت بقیة الله الاعظم (عج) و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، ملّت بزرگ ایران و خانواده‌ها و  بازماندگان این عزیزان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای این بزرگان آسمانی، غفران الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواستارم.

محمدرضا زنوزی مطلق
خدمت‌گزار ملّت ایران

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا