ورزش

جلسه فوتسالی‌ها برای برنامه‌ریزی مسابقات

نشست مسئولین کمیته فوتسال، سازمان لیگ و سرمربیان تیم های ملی بزرگسال و امید فوتسال برگزار شد.

به گزارش “ورزش سه”، احسان اصولی عضو هیئت رئیسه و رئیس کمیته فوتسال در گفتگو با سایت فدراسیون فوتبال در خصوص جلسه ای که امروز با حضور، وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال، علی صانعی سرمربی تیم های ملی پایه فوتسال، ابوالفضل کریمیان سرپرست تیم ملی فوتسال، سیامک داداشی و اصغر قهرمانی مربیان تیم ملی فوتسال، احسان کامیانی، دبیر سازمان لیگ فوتسال و بهزاد آزاد از دپارتمان فوتسال در دفتر رئیس کمیته فوتسال تشکیل شد، توضیحاتی را ارائه کرد.

وی در تشریح تصمیمات این جلسه گفت: در خصوص موضوعاتی همچون زمان شروع لیگ برتر، مسابقات کافا، بازی های تدارکاتی تیم ملی فوتسال و تمدید قرارداد کادر فنی تیم ملی فوتسال و نحوه بکارگیری مربی خارجی مد نظر کادر فنی بحث و گفتگوهای مفصلی انجام شد که در نهایت بنا شد لیگ برتر فوتسال در تاریخی که  از قبل هم اعلام شده بود  یعنی ۲۲ تیرماه شروع شود و بمدت ۶ هفته ادامه پیدا کند و از ۲۶ مرداد ماه لیگ جهت برگزاری اردوی آمادگی تیم ملی فوتسال تا بعد از مسابقات جام جهانی تعطیل شود.

اصولی افزود: همچنین در خصوص مسابقات کافا در صورتیکه برگزاری آن قبل از جام جهانی قطعی شود و از سوی کافا اعلام شود بنا بر نظر کادر فنی تیم ملی بزرگسالان ، امسال هم ، همچون سال قبل تیم ملی فوتسال امید ایران با سرمربیگری علی صانعی در این مسابقات شرکت کند.
رییس کمیته فوتسال در ادامه گفت:  با توجه به درخواست کادر فنی تیم ملی بزرگسالان مبنی بر برگزاری ۴ بازی تدارکاتی پیش از مسابقات جام جهانی ، بنا شد دو بازی قطعی شده مقابل کرواسی در تاریخ های سوم و پنجم شهریور ماه در تهران انجام شود.

وی در ادامه افزود: دیشب بعد از ساعت اداری ،  دعوتنامه رسمی از سوی قزاقستان جهت دو بازی در تاریخ های نهم و یازدهم شهریور ماه دریافت شده است که جهت نهایی سازی آن در دستور کار قرار خواهد گرفت.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا