ورزش

ترکیب آلمان و سوئیس: تعیین تکلیف صدرنشین

ترکیب تیم‌های سوئیس و آلمان برای بازی امشب مشخص شد.

به گزارش “ورزش سه”، در هفته سوم رقابت‌های گروه A یورو تیم‌های ملی آلمان و سوئیس در ورزشگاه دویچه بانک پارک به مصاف هم خواهند رفت.

تیم ملی آلمان صعود به دور بعدی را قطعی کرده و پس از غلبه بر تیم‌های اسکاتلند و مجارستان با کسب ۶ امتیاز پیش از شروع این بازی در صدر جدول گروه قرار دارد.

در مقابل آلمان که این بازی برای آن‌ها شاید فقط برای صدرنشینی اهمیت داشته باشد، سوئیس برای صعود در قدم اول فقط به شکست آلمان فکر می‌کند. این تیم در بازی اول مجارستان را 3-1 شکست داد و در بازی دوم مقابل اسکاتلند به تساوی 1-1 رسید تا قبل از این بازی چهار امتیازی باشد.

سوئیس به غیر از نتیجه بازی امشب، نگاهی هم به نتیجه بازی مجارستان و اسکاتلند خواهد داشت چون اسکاتلند با کسب یک امتیاز همچنان شانس صعود به عنوان تیم دوم را دارد.

ترکیب تیم‌های آلمان و سوئیس به شرح زیر است:

سوئیس: یان زومر، سیلوا ویدمر، مانوئل آکانجی، بریل امبولو، رِمو فرولر، گرانیت ژاکا، ریکاردو رودریگز، دان اندویه، مشیل آئبشِر، فابیان شار و فابیان ریِدر.

ترکیب آلمان و سوئیس: تعیین تکلیف صدرنشین

آلمان: مانوئل نویر، آنتونیو رودیگر، جاناتان تاه، یوشوا کیمیش، کای هاورتز، تونی کروس، جمال موسیالا، فلوریان ویرتز، ماکسیمیلیان میتلشتات، ایلکای گوندوگان و رابرت آندریش.

2047019

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا