ورزش

گوندوگان: کمپانی شهامت عذرخواهی را داشت

ایلکای گوندوگان، هم‌تیمی سابق ونسان کمپانی اطمینان داد که سرمربی جدید بایرن، سرمربی با دانش و شخصیتی است.

به گزارش “ورزش سه”، حدود یک هفته پیش مشخص شد که ونسان کومپانی جایگزین توماس توخل در خط کناری بایرن مونیخ خواهد شد. حالا هم‌تیمی سابق او، ایلکای گوندوگان، در مورد این مربی جوان صحبت و از او به شدت تمجید کرد.

گوندوگان در مصاحبه با “اشپیگل” گفت: “همانطور که در گذشته تصور می‌شد، او زیبایی‌شناسی یک کاپیتان را داشت، اما همچنین ویژگی‌های شخصیتی را داشت که امروزه مورد نیاز است.”

این دو نفر از سال 2016 تا 2019 در منچسترسیتی با هم بازی می‌کردند و دو بار قهرمان لیگ برتر شدند. از 38 بازی که کمپانی و گوندوگان در کنار هم در زمین حاضر بودند، “آبی‌های آسمانی” فقط دو بازی را باختند.

سپس کاپیتان تیم ملی آلمان از او تمجید کرد: “ویژگی خاص ونسان، اصالت او بود. هم‌تیمی‌ها به سرعت متوجه می‌شوند که یک کاپیتان با خود و دیگران صادق است یا خیر. مثلاً اگر در تمرین اشتباهی مرتکب شود: آیا ترجیح می‌دهد به یک جوان‌تر غر بزند؟ یا می‌گوید: متاسفم، تقصیر من بود؟ ونسان همیشه شهامت عذرخواهی را داشت.”

گوندوگان: کمپانی شهامت عذرخواهی را داشت

اما نه تنها گوندوگان از توانایی‌های کمپانی در بایرن مطمئن است. پپ گواردیولا، سرمربی سابق بایرن نیز اخیراً به وضوح بیان کرد که چقدر به کاپیتان سابق منچسترسیتی خود احترام می‌گذارد. حتی قبل از انتصاب معرفی رسمی کمپانی به عنوان سرمربی جدید، این مربی اسپانیایی گفت: “من بالاترین احترام را برای کار، شخصیت، دانش او از بازی و نحوه برخورد او با رسانه‌ها قائل هستم.”

کمپانی قبلاً بر روی برخی از ستاره‌های بایرن نیز تأثیر گذاشته است. الکساندر پاولوویچ (20 ساله)، ستاره نوظهور تیم، گفت: ونسان کمپانی مدافع میانی فوق‌العاده‌ با ذهنیتی خارق‌العاده بود. من مشتاقانه منتظر همکاری با او هستم. همه گل معروف او برای سیتی را می‌شناسند. او یک رهبر واقعی است.”

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا