ورزش

پیام نیازمند هم تیمی حاج‌صفی می‌شود

آ ا ک به دنبال پرداخت بند فسخ یک میلیون دلاری؛

آ ا ک آتن شرایط جذب پیام نیازمند سنگربان ملی پوش سپاهان را بررسی می‌کند.

به گزارش “ورزش‌سه”، صفحه اینستاگرامی slvoivegr که اخبار نقل و انتقالات فوتبال یونان را پوشش می‌دهد، در خبری مدعی شده که پیام نیازمند مورد توجه آ.ا.ک آتن قرار گرفته است. البته پیام با سپاهان قرارداد دارد ولی بند فسخ یک میلیون یورویی می‌تواند پیام را برای پیوستن به تیمی دیگر آزاد کند.

پیام نیازمند از ابتدای لیگ هجدهم به عنوان اولین خرید امیر قلعه‌نویی برای تقویت طلایی‌پوشان به اصفهان رفت و مشکل بزرگ این تیم در لیگ‌های شانزدهم و هفدهم را رفع کرد. او سپس در ابتدای لیگ بیست و یکم به فوتبال پرتغال رفت، اما در پنجره تابستانی لیگ بیست و دوم به مانند بیرانوند به ایران بازگشت تا با نیمکت نشینی در پرتغال شانس حضور در جام جهانی 2022 قطر را از دست ندهد و همین اتفاق هم برایش افتاد و او یکی از 4 دروازه‌بان تیم ملی در این تورنمنت بود.

پیام نیازمند هم تیمی حاج‌صفی می‌شود

فصل گذشته اما در شرایطی برای پیام تمام شد که او برخی مسابقات را با تصمیم مورایس روی نیمکت نشست و با وجود اینکه طی این مدت شاهد مصاحبه یا واکنش منفی از سوی سنگربان ملی پوش سپاهان نبودیم، اما او از این شرایط رضایت نداشت و شاید همین اتفاقات سبب شود تا با وجود داشتن قرارداد تصمیم متفاوتی بگیرد و بار دیگر ماجراجویی در فوتبال اروپا و یکی از غول‌های فوتبال یونان را آغاز کند.

در این بین حضور حاج‌صفی در آ ا ک آتن که سومین فصل حضورش در این تیم را پشت سر می‌گذارد و سال گذشته هم به عنوان بهترین دفاع چپ مسابقات لیگ یونان انتخاب شده می‌تواند تسهیل کننده حضور نیازمند هم تیمی سابقش در فوتبال یونان باشد.

علاوه بر صحبت‌هایی که درباره حضور نیازمند در فوتبال یونان طی روزهای اخیر مطرح شده و حالا نام آ ا ک آتن به صورت مشخص به میان آمده، صحبت‌هایی هم درباره علاقه پرسپولیس به سنگربان ملی‌پوش سپاهان و از سوی مقابل علاقه سپاهان به جذب بیرانوند وجود داشته که درنهایت باید در پنجره پرخبر و داغ تابستانی منتظر ماند و دید که چه اتفاقات و چه تصمیماتی در راه است.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا