ورزش

خوشحالی مردم ایران باعث افتخار ماست/ باید بهای بیشتری به ورزش داد

وحید شمسایی:

سرمربی تیم ملی فوتسال با بیان اینکه خوشحالی مردم ایران باعث افتخار اعضای این تیم است، گفت: ما وظیفه داریم تا دل مردم را شاد کنیم و اگر دقیقه ای آنها را شاد کنیم به آن افتخار می کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید شمسایی در مراسم تجلیل از مدال‌آوران سال ۱۴۰۲ اظهار داشت: پس از افتخار آفرینی و کسب عنوان قهرمانی در آسیا اکنون وظیفه سنگین‌تری را داریم. من یک روز به عنوان بازیکن در زمین حضور داشتم و حالا به عنوان سرمربی در کنار تیم ملی فوتسال بودم و تمام اعضای تیم برای سربلندی مردم ایران تلاش کردند.

او ادامه داد: ما حتی اگر بتوانیم یک دقیقه دل مردم ایران را شاد کنیم، کار بزرگی کرده‌ایم و شادی آنها ما را سربلند می‌کند. از وزیر ورزش و جوانان بابت همراهی و دلگرمی‌هایی که به ما می‌دادند باید تشکر کنم. از شخص رئیس جمهور تقاضا دارم که نگاه ویژه‌ای به ورزش کشور داشته باشند، ما در میادین‌های مختلف ورزشی صاحب کُرسی های بین‌المللی هستیم که اگر بیشتر به ورزش کشور بها داده شود می‌توانیم به افتخارات بیشتری دست یابیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال در پایان خاطر نشان کرد: لیاقت مردم ایران بیشتر از این حرف هاست و ما هر قدمی بر می‌داریم برای خوشحال کردن دل مردم است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا