ورزش

صادقی:انسجام تیمی و یک‌‌دستی را همیشه داشته است

صادقی:انسجام تیمی و یک‌‌دستی را همیشه داشته است


ابراهیم صادقی مربی ذوب آهن در نشست خبری پیش از بازی با نساجی حضور یافت و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش ایلنا، ذوب آهن پس از شکت در جام حذفی مقابل تراکتور، در هفته بیست و پنجم لیگ برتر، فردا (چهارشنبه) از ساعت 18 در ورزشگاه فولاد شهر میزبان نساجی است. ابراهیم صادقی مربی ذوب آهن در نشست خبری پیش از این بازی شرکت کرد.

وی در ابتدا اظهار داشت: تلاش کردیم تیم را از نظر ذهنی و جسمی ریکاوری کنیم. چند بازیکن محروم و مصدوم هم داریم، ولی آماده‌ایم. چهار بازیکن از تیم‌های پایه داریم که فرصت خوبی برای ارائه توانایی‌های‌شان خواهد بود.

صادقی ادامه داد: نساجی تیم بسیار خوبی است که فوتبال خوبی بازی می‌کند. همیشه فوتبال خوبی ارائه کردیم و باید همین روند را ادامه دهیم تا در کنار فوتبال خوب نتیجه هم بگیریم. در جریان بازی با تراکتور هم خیلی خوب بودیم. در فاصله ۱۰ روز، انجام دو بازی در جو ورزشگاه و هواداران تراکتور کار سختی است.

او درباره عملکرد ضعیف ذوب آهن در پنالتی‌ها مقابل تراکتور، پاسخ داد: وقتی بازی به پنالتی کشیده می‌شود، مربی دیگر نمی‌تواند تاثیرگذار باشد و یک موضوع جهانی است؛ تیم‌های بزرگ دنیا در هفته‌های اخیر این مشکلات را داشتند و ما سعی در رفع این مشکل داشتیم.

وی در پایان گفت: تلاش کردیم در این زمینه بیشتر تمرین کنیم. تیم ما انسجام تیمی و یکدستی را همیشه داشته است و پس از جلسات آقای ربیعی، یکدل‌تر هم شدیم.

 



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا