ورزش

حسرت بزرگ انصاری‌فرد: قهرمانی را گرفتند

پاناتینایکوس قهرمان جام حذفی یونان؛

تیم آریس در شب نیمکت‌نشینی مهاجم ایرانی خود مقابل پاناتینایکوس شکست خورد و قهرمانی در جام حذفی را از دست داد.

به گزارش “ورزش سه”، در بازی فینال جام حذفی فوتبال یونان، تیم آریس که کریم انصاری‌فرد را روی نیمکت داشت، از ساعت 20:30 شنبه شب (به وقت ایران) در ورزشگاه کلینتیس ویکلیدیس به مصاف پاناتینایکوس، تیم چهارم جدول سوپر لیگ رفت.

یاران انصاری‌فرد که شگفتی‌ساز جام حذفی یونان بودند و امید زیادی به کسب پیروزی مقابل پاناتینایکوس و رسیدن به قهرمانی در این رقابت‌ها داشتند، در باز کردن دروازه حریف‌شان ناکام بودند تا بازنده زمین را ترک کنند.

با وجود اینکه پاناتینایکوس در شروع نیمه دوم اخراجی داد، ما دو بازیکن آریس هم کارت قرمز گرفتند تا کارشان برای رسیدن به قهرمانی حذف شود و در لحظات پایانی هم دروازه یاران انصاری‌فرد باز شد تا قهرمانی از دست برود.

یاران انصاری‌فرد که در فصل اخیر سوپر لیگ یونان در جایگاه پنجم جدول قرار گرفتند، در فینال جام حذفی با نتیجه یک بر صفر مقابل پاناتینایکوس مغلوب شدند.

مهاجم ایرانی آریس در بازی فینال جام حذفی یونان فرصت حضور در زمین را به دست نیاورد و تا پایان دیدار با پاناتینایکوس روی نیمکت نشست.

کریم انصاری‌فرد که در نقل و انتقالات زمستانی از اومونیا قبرس به آریس یونان اضافه شد، در دور برگشت فصل 24-2023 دو بازی در جام حذفی و 12 مسابقه در سوپر لیگ یونان انجام داد که فقط یک گل در لیگ به ثمر رساند و یک پاس گل هم داد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا