ورزش

نساجی4 استقلال خوزستان1/ نساجی با برد 6 امتیازی به پرسپولیس رسید

نساجی4 استقلال خوزستان1/ نساجی با برد 6 امتیازی به پرسپولیس رسید


نساجی در هفته بیست و هفتم مقابل استقلال خوزستان به برتری پرگل دست یافت.

به گزارش ایلنا، استقلال خوزستان و نساجی مازندران از چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال، امروز دوشنبه از ساعت 19:30 در ورزشگاه غدیر اهواز و با قضاوت پیام حیدری به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 4-1 به سود نساجی پایان یافت. 

این بازی یکی از حساس ترین دیدارهای این هفته به شمار می‌رفت؛ استقلال و نساجی هر دو در انتهای جدول برای بقا در لیگ‌ برتر رقابت دارند و پیروزی هر کدام از تیم‌ها گام بزرگی در این مسیر به شمار می‌رفت‌.

ترکیب ابتدایی استقلال خوزستان

حسن پورحمیدی، علی هلیچی، محمود مطلق‌زاده، جواد آقایی‌پور، آسو رستم، امیرمحمد محکم‌کار، حسین ساکی، دوستونیک تورسانو، ساویو روبرتو، عثمان اندونگ و محمد آبشک

ترکیب ابتدایی نساجی

لوآن پولی، وحید محمدزاده، امیرمحمد هوشمند، سعید بیگی، سعید آقایی، منصور باقری، مهرداد عبدی، سیدمحمدرضا حسینی، صابر حردانی، محمدرضا عباسی، محمدرضا آزادی

گزارش بازی: 

بازی در نیمه اول با حملات نساجی روی دروازه پورحمیدی آغاز شد که شاگردان الهامی خیلی زود و در دقیقه 2 به گل رسیدند. این گل را وحید محمد زاده با یک ضربه سر به ثمر رساند.

در ادامه تلاش خاصی از سوی میزبان برای جبران این گل صورت نگرفت تا در دقیقه 22 محمدرضا آزادی دومین گل نساجی را وارد دروازه استقلال کند. 

اخراج عثمان اندونگ بازیکن خارجی استقلال در دقیقه 40 کار را برای شاگردان پور موسوی بیش از پیش سخت کرد. از این رو این بازیکن، بازی هفته بعد تیمش مقابل استقلال را غایب خواهد بود‌.

چند دقیقه پس از این اخراج، داور بازی به سود نساجی پنالتی اعلام کرد و محمدرضا آزادی پس از قرار گرفتن پشت ضربه پنالتی، موفق به دبل شد تا نیمه نخست را نساجی با پیروزی سه بر صفر به رختکن رفت.

بازی در اوایل نیمه دوم با حمله های استقلال خوزستان با ارسال از جناحین دنبال شد که ثمری نداشت. نساجی نیز با توجه به برتری خود بازی را بدون استرس دنبال کرد. تک گل استقلال خوزستان را در دققیه 73 جواد آقایی پور با یک ضربه تماشایی به ثمر رساند. 

در ادامه محمد عباس زاده مهاجم نساجی موفق شد پس از نردیک شدن به دروازه استقلال خوزستان گل چهارم نساجی را به ثمر رساند تا این بازی پر گل به سود نساجی پایان یابد.

با این نتیجه نساجی 25 امتیازی شد و تا حدودی از ناحیه سقوط فاصله گرفت. استقلال خوزستان نیز 22 امتیازی باقی ماند و در رده چهاردهم جدول باید سه هفته پایانی را برای بقا در لیگ برتر تلاش بیش‌تری داشته باشد.



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا