ورزش

حسینی: در بازی دادن به جوانان هیچ ریسکی نمی‌بینم

حسینی: در بازی دادن به جوانان هیچ ریسکی نمی‌بینم


مجتبی حسینی سرمربی آلومینیوم در نشست خبری پس از بازی مقابل پیکان شرکت کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگااران بود.

به گزارش ایلنا، آلومینیوم اراک در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر به مصاف پیکان رفت و موفق شد با گل دقیقه 81 از سد این تیم عبور کند. مجتبی حسینی سرمربی پیکان در نشست خبری پس از بازی حضور یافت. او در ابتدا اظهار داشت: همانطور که ملاحظه کردید بازی سختی بود، تیم پیکان خیلی درگیر بازی می‌کردند. در کل هر دو تیم سازماندهی خوبی داشتند و واقعا برای ما بازی دشواری بود. دو تیم کمترین فضا را به تیم مقابل می‌دادند و ما می‌دانستیم که باید در این بازی صبور باشیم و از حداقل موقعیت ها استفاده کنیم تا به گل برسیم.

وی افزود: خوشبختانه کمترین موقعیت را به حریف دادیم و از تک موقعیتی که داشتیم به خوبی استفاده کنیم و بازی سختی که داشتیم را پیروز شویم.

او در مورد استفاده از بازیکنان جوان در نیم فصل اول و اینکه آیا بازی دادن به جوانان ریسک است؟ گفت: نه من در بازی دادن به جوانان هیچ ریسکی نمی‌بینم. فوتبال برای بازیکنان آماده و خوب است و فرقی نمی‌کند که بازیکن آماده جوان باشد یا سن و سال دار، در تیم من هر کسی توانمند، با استعداد و پر تلاش باشد، می‌تواند وارد رقابت شود و نقش خوبی را ایفا کند.

او ادامه داد: ما سعی کردیم همیشه در برنامه‌مان شایسته سالاری وجود داشته باشد و اگر جوانان خوبی را پیدا کنیم از آن‌ها بهترین استفاده را خواهیم داشت.

حسینی در مورد اینکه چه کسی با بازیکن او در وسط زمین برای فصل بعد صحبت کرده است، توضیح داد: به نظرم دیروز خیلی صحبت کردم اما امیدوارم این اتفاق دیگکر نیافتد؛ بازیکنی که قرارداد دارد، خوب نیست با آن ارتباط بگیرید و کاملا غیر حرفه ای است. ما نیز حرفه ای هستیم و وقتی که بدانیم بازیکنی قرارداد دارد، پیغام شخصی به او نمی‌دهیم.

 



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا