ورزش

به هری کین گفته بودم که گل می‌زنی

تونی:

ایوان تونی، مهاجم تیم ملی انگلیس، پس از پیروزی دراماتیک 2-1 مقابل اسلوونی در مرحله گروهی یورو 2024، در مورد ذهنیت خود در زمین صحبت کرد.

به گزارش “ورزش سه”، امشب در مرحله یک هشتم نهایی، تیم ملی انگلیس به مصاف تیم ملی اسلوونی رفت و با وجود عقب افتادن، توانست در نهایت 2-1 حریف خود را شکست دهد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند. ایوان تونی که در اواخر نیمه دوم وارد بازی شده بود، توانست در نیمه اول وقت اضافه، پاس گل پیروزی بخش سه شیرها را به هری کین بدهد.

تونی در مورد حضورش به عنوان بازیکن تعویضی: “فقط خودم را نشان دادم و قطعا احساس می‌کردم که فرصتی برای گلزنی وجود دارد. حس می‌کردم توپ به یکی از بازیکنان ما خواهد رسید. خوشبختانه، توپ به جود بلینگام رسید و او توانست آن را وارد دروازه کند.”

به هری کین گفته بودم که گل می‌زنی

تونی در مورد گل تساوی بلینگام: “دیدم او ضربه خوبی زد و توپ را به سمت دروازه فرستاد. می‌دانستم که گل می‌شود. واقعا حس نجات [از شکست] داشت.”

تونی در مورد پاس گل خود به هری کین، زننده گل برتری: “وقتی با چنین گلی به وقت‌های اضافه می‌رویم، فکر می‌کنم رفتن به وقت‌های اضافه و باخت، بی‌معنی بود. درست قبلش به ‘هری’ [کین] گفتم که هر وقت توپ را در پشت محوطه جریمه دریافت کردم، آن را به عرض زمین خواهم زد، و او آنجا بود تا توپ را وارد دروازه کند.”

تعویض تونی در اواخر بازی برای انگلیس حیاتی بود، زیرا او در به ثمر رسیدن هر دو گل سهیم داشت. با این برد، انگلیس به مرحله حذفی یورو 2024 صعود کرد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا