ورزش

از پپ هوش فوتبالی و از کلوپ اقتدار پدرانه را یاد گرفتم

ایلکای گوندوگان:

ایلکای گوندوگان، ستاره بارسلونا، می‌گوید از پپ گواردیولا، یورگن کلوپ و توماس توخل به عنوان مربیان سابقش نکات زیادی را یاد گرفته است.

به گزارش “ورزش سه”، ستاره بارسلونا تایید کرده که هدفش پس از پایان دوران حرفه‌ای به عنوان یک فوتبالیست، مربیگری است و از تجربیات مربیان سابق خود استفاده خواهد کرد.

ایلکای گوندوگان ویژگی‌هایی را که از پپ گواردیولا، یورگن کلوپ و توماس توخل به عنوان مربیان سابقش یاد گرفته، به خوبی در ذهن دارد.

گوندوگان به نشریه آلمانی اشپیگل گفت:”می‌خواهم مربی‌ای باشم که بتواند با بازیکنانش خیلی خوب همدلی کند، اما هوش فوتبالی هم داشته باشد. دوست دارم مسیری مشابه ژابی آلونسو در لورکوزن را طی کنم. او را در منچستر وقتی که در تمرینات سیتی با پپ گواردیولا مشورت می‌کرد، ملاقات کردم.

از پپ هوش فوتبالی و از کلوپ اقتدار پدرانه را یاد گرفتم

ژابی این تصور را به من می‌دهد که فردی بسیار بااعتبار و محبوب هستم که همچنین به تیم خود یک برنامه واضح ارائه می‌دهد. من عناصری از فلسفه پپ را می‌شناسم همینطور ایده‌های خود او را هم می‌شناسم. این باعث احترام افتخار است.”

او در پاسخ به این سوال که آیا می‌تواند از بین هر یک از مربیان قبلی خود یک ویژگی را انتخاب کند، گفت:”مطمئناً از پپ هوش فوتبالی، از یورگن کلوپ اقتدار پدرانه، از توخل محتوای تمرینی و توجه او به جزئیات را انتخاب می‌کنم. به عنوان مثال توخل در هنگام دریافت و حمل توپ همیشه به موقعیت پاها توجه زیادی می‌کرد.”

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا