ورزش

به اینکه در نیمه‌نهایی مقابل رئال بازی کردم افتخار می‌کنم

اریک دایر:

اریک دایر خوشحالی‌اش از وضعیت فعلی در بایرن مونیخ را ابراز کرد.

به گزارش “ورزش سه”، اریک دایر پس از یک نیم‌فصل ناموفق و کم‌فروغ در تاتنهام، در پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه ۲۰۲۴ راهی بایرن مونیخ شد و خیلی زود تبدیل به یکی از مدافعان اصلی این تیم شد.

او در بازی مقابل رئال مادرید در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا هم عملکرد خوبی داشت و اگر اشتباهات کیم مین جائه نبود احتمال داشت آنها برابر سفیدپوشان کلین شیت کنند.

او که امید زیادی برای بازی برگشت دارد، در مصاحبه‌ای در مورد وضعیتش در بایرن مونیخ گفت:«بعد از ناکامی و ناموفقیت در شش ماه اول فصل، بازی در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید چیزی است که به آن بسیار افتخار می‌کنم.

به اینکه در نیمه‌نهایی مقابل رئال بازی کردم افتخار می‌کنم

من همیشه به خودم اعتقاد داشتم و همیشه معتقد بودم که باید در این سطح بازی کنم. بله من در شش ماه اول فصل امید کمی برای رسیدن به سطح بالا، آن هم در ترکیب تیمی مثل بایرن مونیخ داشتم، اما حالا به روشی که با آن به اینجا رسیدم و شانس خوبی هم برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا دارم افتخار می‌کنم.

حضور در بایرن احساس خاصی دارد. ما در این فصل قهرمانی‌ای کسب نکرده‌ایم اما هر پیروزی در اینجا به بازیکنان حس فوق‌العاده‌ای می‌دهد.»

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا