ورزش

آلوز: مقابل استقلال، حقمان پیروزی بود

ستاره تراکتور می گوید که آنها برای رسیدن به لیگ قهرمانان آسیا تلاش می کنند.

به گزارش “ورزش سه”، تقابل استقلال و تراکتور در تبریز با تساوی بدون گل به پایان رسید. ریکاردو آلوز ستاره تبریزی ها در جمع خبرنگاران گفت: به نظرم عملکرد خوبی داشتیم، صادقانه می‌گویم که می‌توانستیم سه امتیاز بازی را بدست آوریم. متاسفانه نتوانستیم پیروز شویم.

او در خصوص اینکه نتوانست در این مسابقه پاس گل بدهد، گفت: دلیلی ندارد، من به پاس گل دادن یا ندادن فکر نمی‌کنم و تنها با برد تراکتور خوشحال می شوم. من اینجا هستم که به تیم کمک کنم.

ستاره تراکتور در خصوص اینکه تعداد هواداران این تیم در بازی امروز نسبت به گذشته کمتر بودند، توضیح داد: طبیعی است زیرا ما آنچنان خوب نبودیم ولی ما نهایت توانمان را می‌گذاریم. ما می‌خواهیم نتیجه‌ای که هواداران می‌خواهند را کسب کنیم. از آنها عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم در بازی‌های آینده هواداران بیشتر نیز بیایند زیرا که ما یک خانواده هستیم. ما به همدیگر نیاز داریم.

هافبک تراکتور در خصوص بازی جام حذفی نیز گفت: من بازی به بازی فکر می‌کنم، اینکه سه امتیاز بازی‌ها را بدست آوریم و بهتر شویم. ما برای رسیدن به آسیا و صعود در جدول به پیروزی نیاز داریم و اکنون نیز روی بازی با فولاد تمرکز کرده ایم.

آلوز در خصوص جدایی خمس نیز گفت: این تصمیم با باشگاه است. من نظری ندارم و به مربی جدید خوشامد می‌گویم. بابت زحمات خمس از او تشکر می کنیم.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا