ورزش

واکنش جالب بارسلونا به خبر جدایی امباپه (عکس)

ما هر روز قوی‌تر می‌شویم

باشگاه بارسلونا هم به خبر رسمی جدایی کیلیان امباپه واکنش نشان داد. واکنشی به سبک همیشگی باشگاه کاتالان.

به گزارش “ورزش سه”،  کیلیان امباپه دیشب با انتشار ویدیویی در صفحه شخصی خود به صورت رسمی جدایی از پاری‌سن‌ژرمن در پایان فصل را اعلام کرد.

این ستاره فرانسوی گفت که در بازی یکشنبه PSG مقابل تولوز برای آخرین‌بار در پارک دوپرنس بازی و از هواداران خداحافظی می‌کند.

واکنش جالب بارسلونا به خبر جدایی امباپه (عکس)

از مدت‌ها پیش بحث جدایی این بازیکن فرانسوی و پیوستن به رئال مادرید مطرح شده بود که بخش اول این ماجرا یعنی جدایی او شب گذشته رنگ واقعیت به خود گرفت و گفته می‌شود قسمت دوم موضوع یعنی حضور امباپه در لالیگا بعد از فینال لیگ قهرمانان اروپا که 12 خرداد بین رئال مادرید و بورسیا دورتموند برگزار می‌شود، تحقق پیدا خواهد کرد.

انتقال امباپه به رئال بدون شک خبر خوبی برای رقبای این باشگاه به خصوص بارسلونا نیست. تصور کنید رئال فاتح لیگ قهرمانان شود و به این تیم امباپه نیز اضافه خواهد شد. مضاعف شدن قدرت خط حمله رئال و یکپارچگی تیم در دیگر خطوط، رئال را به مدعی اصلی فتح همه جام‌های فصل بعد تبدیل خواهد کرد.

2020543

دقایقی بعد از بیانیه رسمی امباپه، باشگاه بارسلونا به شکلی جالب واکنش نشان داد. صفحه رسمی ایکس بارسلونا با انتشار تصویری از پدری در حال تمرین نوشت: «ما هر روز قوی‌تر می‌شویم.»

در واقع تکیه بارسا در اوج مشکلات مالی به بازیکنان و استعدادهای جوان و نیز ظهور پدیده‌های لاماسیا خواهد بود.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا