ورزش

زنده روح: در سیرجان هم می‌گفتند فوتبالم تمام شده

احمد زنده‌روح در مورد خدمت سربازی‌اش که در لیگ یک سپری شد صحبت کرد.

به گزارش “ورزش سه”، احمد زنده روح کاپیتان گل گهر پس از بازی مقابل هوادار تهران درباره برد قاطع تیمش گفت: خدا را شکر فکر می‌کنم هرچه بدشانسی در لیگ آورده بودیم و توپ‌های‌مان در گل نمی‌رفت و اتفاقاتی که در لیگ می‌افتاد اینجا جبران شد. هم تیم‌مان برنامه‌ای که داشت را خوب پیاده کرد هم توپ‌ها تبدیل به گل شد و توانستیم یک برد خیلی خوب داشته باشیم و امیدوارم اتفاقات خوب تا آخر فصل ادامه‌دار باشد.

ویدئو: 332979

او درباره ۵گل به ثمر رسیده تیمش گفت: واقعیتش فکرش را نمی‌کردیم ۵ گل بزنیم. فکر می‌کردیم که یک بازی منطقی انجام می‌دهیم و می‌توانیم بازی را ببریم. خدا را شکر همان نیمه اول که به گل رسیدیم شرایط فرق کرد و دم بچه‌ها گرم که ادامه دادند و عقب ننشستیم و طبق برنامه‌ای که کادر فنی داشت جلو رفتیم.

زنده‌روح درباره گل خودش گفت: زحمت بچه‌ها بود و فکر می‌کنم همه زحمت کشیدند که بتوانیم گل بزنیم و من هم خدا را شکر با لطف خدا توانستم آن را به ثمر برسانم‌.

کاپيتان گل‌گهر از مصدومیتش گفت: مچ دستم در بازی با تراکتور ضربه خورد و داریم کژدار و مریض مراعات می‌کنیم و جلو می‌رویم.

او درباره گذراندن دوران اوجش در لیگ یک طبق قانون خدمت سربازی گفت: حتی روزی که بعد از خدمت سربازی آمدم از همین باشگاه شنیدم که احمد زنده‌روح دیگر دوران فوتبالش تمام شده است. به نظرم کم لطفی شد و حداقل باید منتظر می‌ماندند و شرایط من را می‌دیدند. همان باعث انگیزه شد و خدا و بچه‌ها کمک کردند و شرایطم خوب شد.

زنده‌روح درباره قهرمانی جام حذفی گفت: فکر می‌کنم که توانایی‌اش را داریم و حتی بازی‌هایی که در لیگ انجام دادیم نشان می‌دهد این کیفیت و توانایی را داریم‌ فقط باید بیشتر تمرکز کنیم و بیشتر کار کنیم تا صد درصد به این هدف برسیم.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا