ورزش

مظفری زاده: هیچ‌وقت با پیشنهاد خاصی مواجه نشدم!

سرپرست تیم تراکتور و داور سابق فوتبال عقیده دارد که مسئولان نظارتی باید برای ریشه‌کن کردن فساد از فوتبال، تمام توان خود را به کار بگیرند.

به گزارش ورزش سه، سعید مظفری زاده سرپرست تراکتور در پایان بازی با پیکان در ورزشگاه پاس قوامین که با نتیجه بدون گل خاتمه پیدا کرد، در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: بازی خوبی را بچه‌‎ها ارائه دادند اما قدر موقعیت‌ها را ندانستند تا نتیجه دلخواهمان را کسب نکنیم و انشاالله بچه‌ها با دقت و با تمرکز بیشتری بازی‌ها را دنبال کنند تا نتایج بهتری در دو بازی پایانی به دست بیاید.

او ادامه داد: سهمیه آسیایی مشخص است و چون لیگ ادامه دارد، ما هنوز شانس داریم. با سوم شدن می‎توانیم سهمیه بگیریم اما بستگی دارد به قهرمان جام حذفی. اگر قهرمان در بین 3 تیم اول نباشد ما سهمیه خواهیم گرفت. امیدوار هستیم و تلاش می‌کنیم. البته که انشالله تمرکزمان را بالا ببریم.

مظفری زاده درباره شرایط محمدرضا زنوزی برای بقا در این تیم گفت: این در حوزه کاری من نیست. به هر حال جایگاه من جایی نیست که بخواهم درباره این مسئله اظهار نظر کنم. آن چیزی که در باشگاه در جریان است از طریق روابط عمومی و رسانه اطلاع رسانی شده و من هیچ صحبتی ندارم.

ویدئو: 333657

وی افزود: هر باشگاهی برای فصل های آینده برنامه ریزی دارد اما اینکه تصمیم اقای زنوزی درباره مسئله آینده باشگاه تراکتور چه چیزی خواهد بر عهده من نیست.

سرپرست باشگاه تراکتور درباره فساد رخ داده در فوتبال ایران توضیح داد: بد است که این صحبت‌ها در فوتبال مطرح می‌شود چون فوتبال پدیده‌ای است برای لذت بردن و نزدیک شدن آدم‌ها. یک رقابت پاک و سالم که درگیر فساد شده و در رابطه با جایگاه خودم نسبت به باشگاه تراکتور فقط می‌توانم بگویم آن افرادی که مسئولیت دارند ای کاش تلاش کنند فوتبال پاک بماند تا شاهد یک رقابت ورزشی سالم باشیم.

او با اشاره به گفته‌‌های سید مهدی سیدعلی که راجع به پیشنهاد رشوه صحبت کرده بود، خاطرنشان کرد: من با چنین چیزی مواجه نشده بودم. در یازده سال پیش که قضاوت می‌کردیم واقعا این صحبت‌ها اینقدر نبود. در افرادی که کنار ما هم بودند هم چنین چیزی را نمی‌شنیدیم. انشالله نهادهای نظارتی، نظارت کنند تا هر چه زودتر یک فضای سالم برای رقابت ایجاد شود.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا