ورزش

اینزاگی: با رئیس جدید اینتر خوبم، تمدید می‌کنم

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، انتصاب جوزپه ماروتا به عنوان رئیس جدید باشگاه را نشانه‌ای از تداوم می‌داند و تاکید کرد که قراردادش را تمدید خواهد کرد.

به گزارش “ورزش سه”، بعد از اینکه مالکان شرکت سانینگ به نمایندگی از خانواده ژانگ، نتوانستند نزدیک به 400 میلیون یورو وام شامل بهره را بازپرداخت کنند، باشگاه اینتر در یک بحران جدی فرو رفت.

این باعث شد که اوک‌تری عملاً مالکیت این باشگاه ایتالیایی را پس بگیرد اما آن‌ها مشتاق بودند که تغییراتی را در ارکان باشگاه ایجاد نکرده و فرم قبلی را حفظ کنند.

امشب اعلام شد که جوزپه ماروتا که فصل قبل نایب رئیس بود جانشین استیون ژانگ شده و از این پس رئیس اینتر  خواهد بود.

اینزاگی: با رئیس جدید اینتر خوبم، تمدید می‌کنم

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، در واکنش به این اتفاق در باشگاه به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:“انتصاب ماروتا نشان دهنده تداوم در باشگاه است، بنابراین خوشحالم. همه ما او را می‌شناسیم و از نوع شخصیت او آگاه هستیم، بنابراین او مطمئناً خوب عمل خواهد کرد.”

از جمله اولین کارهایی که ماروتا انجام می‌دهد، تمدید قرارداد با بازیکنان سرشناس مانند لائوتارو مارتینز و نیکولو بارلا و همچنین قرارداد جدید اینزاگی خواهد بود.

اینزاگی درباره آخرین شرایط تمدید قراردادش گفت:“ما ملاقات خواهیم کرد، مشکلی وجود ندارد. ما رابطه خوبی با هم داریم.”

اینزاگی پس از کسب اولین قهرمانی خود در سری A، قرار است دستمزدش افزایش یابد. او طی سه فصل اینتر را به فینال لیگ قهرمانان اروپا، دو قهرمانی کوپا ایتالیا و سه قهرمانی سوپرجام ایتالیا رسانده است.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا