ورزش

قهرمانی دروازه‌بان فوتبال ایران در فیتنس!

روزبه دور از لیگ مدال طلا گرفت؛

دروازه‌بان پا به سن گذاشته فوتبال ایران در رشته دیگری مشغول درخشش و کسب افتخار است.

به گزارش “ورزش سه”، روزبه سینکی در حالی که طی سالیان گذشته بیشتر در لیگ‌های یک و دو مشغول بازی بوده و پس از دو فصل حضور در پارس جنوبی جم، فصل اخیر را در بعثت کرمانشاه پشت سر گذاشته، در کنار فوتبال مشغول حضور در مسابقات قهرمانی فیتنس هم هست.

این دروازه‌بان 38 ساله جزء فوتبالیست‌هایی است که روی بدنسازی تمرکز ویژه‌ای کرده و در مسابقات فیتنس هم شرکت می‌کند و می‌گوید: «من همیشه بدنم را روی فرم نگه داشتم، ولی این یک ماه رژیمم را سخت‌تر کردم و گفتم در حین نقل و انتقالات تابستانی، در مسابقه فیتنس هم شرکت کنم که خدا را شکر طلا هم گرفتم.»

روزبه سینکی در گفت‌وگو با خبرنگار ما عنوان کرد: ۱۸ سال است شاگرد استاد اویسی هستم که خیلی به من لطف داشتند. بدنم همیشه طبق زحماتشان آماده بود و در این مسابقات هم که اولین حضورم بود، با طلا تمامش کردم. یک هفته استراحت خواهم کرد و بعد تمریناتم را برای فصل جدید شروع می‌کنم.

او در مورد اینکه برخی برای حضور فوتبالیست‌ها در فیتنس انتقاد می‌کنند، ابراز کرد: کسانی که انتقاد می‌کنند، از بی‌سوادی‌شان است. ما ایرانی‌ها دوست داریم درباره هر چیز نظر بدهیم ولی در واقع وزنه زدن یکی از عواملی است که به یک فوتبالیست کمک می‌کند که هم عمر ورزشی‌اش زیاد و هم سر حال‌تر شود. ما خودمان جوان بودیم که می‌گفتند وزنه نزنید، چراکه عمکلردتان کند می‌شود، اما شما لیگ انگلیس را ببینید که چگالی عضله هر کدام از بازیکنان بالای ۷۰ درصد است.

قهرمانی دروازه‌بان فوتبال ایران در فیتنس!

این دروازه‌بان در مورد اینکه می‌خواهد به بازی کردن ادامه دهد یا خیر، عنوان کرد: الان بحث سن و سال مطرح نیست. شما کیفیت فوتبال جوان‌ها را ببینید و با بازیکنان قدیمی‌تر مقایسه کنید که هیچ فرقی نمی‌کند. اگر وزنه زدن و تمرین زیاد بد بود، رونالدو در این سن یک الگو قرار نمی‌گرفت. قطعا ادامه می‌دهم و بازی می‌کنم چون عملکرد بازیکنان است که کارشان را نشان می‌دهد. عملکرد پارسال من فوق‌العاده بوده و امسال قطعا در لیگ یک بازی خواهم کرد.

او در مورد حواشی چندی پیش در فوتبال جوانان بعثت کرمانشاه و تراکتور گفت: اول از همه از هواداران تراکتور عذرخواهی می‌کنم؛ بخاطر اینکه عوامل بعثت درگیری را به وجود آوردند و بازیکنان جوان را کتک زدند؛ من تهران بودم و مدیرعامل باشگاه گفت این اتفاقات برای بیرون از استادیوم بود. ندانسته و روی اعتماد به حرف ایشان گفتم قومیتی‌اش نکنید و باشگاه بعثت نبوده ولی با آن کسر امتیاز مشخص شد که اینگونه نبوده و از همین جا از همه‌شان عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم من را ببخشند.

سینکی در خصوص شرایط بعثت کرمانشاه گفت: تیم بعثت شخصی اداره می‌شود و هدفش تیم‌داری کردن به معنا حرفه‌ای نیست. کار کردن با آن سخت است؛ ما یک نیم فصل سرپرست نداشتیم و من خودم بیشتر کارها را انجام می‌دادم؛ موقعی هم که سرپرست آوردند، آنقدر روی اعصاب بچه‌ها بودند که حد نداشت؛ کارنابلدی بعضی‌ها باعث شد ما در ادامه کم بیاوریم؛ وگرنه انصافا خیلی زحمت کشیدیم.

او ادامه داد: شرایط خیلی عجیب و غریب بود و من خیلی اوقات یک تنه تیم را جمع می‌کردم. باید تحقیق می‌کردم و بعد می‌رفتم. شرایط خیلی بدی نبود و همه بچه‌ها تلاش کردند، اما در هفته‌های آخر همه چیز خراب شد. آدم در روزهای سخت خودش را نشان می‌دهد. اگر تیم ببرد که همه چیز خوب است، اما باید در باخت بتوانی تیم را جمع کنی.

این دروازه‌بان به حضورش در لیگ دو در فصل اخیر اشاره کرد و گفت: سطح کاری من در حد لیگ دو نیست و بخاطر شرایطی که آقایان در پارس جنوبی جم برای من فراهم کردند، این اتفاق افتاد. امسال با این شرایط و سطحی که از گلرها می‌بینیم، قطعا در لیگ یک بازی خواهم کرد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا