ورزش

عراق ۲ اندونزی ۱: جاسم همسایه را به المپیک‌ برد

سومین سهمیه مستقیم آسیا در پاریس؛

در حالی که هشت سال از آخرین حضور عراق در المپیک‌ سپری شده، آنها با درخشش علی جاسم ستاره‌ این روزهایشان بار دیگر تجربه حضور فوتبال‌شان در المپیک را تجربه خواهند کرد.

به گزارش ورزش‌سه، عراق سه روز پیش در مرحله نیمه نهایی از صعود به فینال بازمانده بود، اما از شانس دوم خود نهایت استفاده را برد تا به عنوان آخرین سهمیه فوتبال زیر ۲۳ سال آسیا ضمن کسب رتبه سوم جواز حضور در المپیک پاریس را هم بگیرد. 

دو تیم پیش از اینکه نیمه اول تمام شود، هر کدام موفق به ثبت یک گل شده بودند. اندونزی در دقیقه ۱۹ با ضربه جنر ‌و عراق با شوت تاهسین در دقیقه ۲۷. در ادامه نیمه دوم هم با همین نتیجه تمام شد تا برای تعیین تکلیف سومین سهمیه فوتبال آسیا در المپیک کار به وقت‌های اضافی کشیده شود.  اما سرانجام در دقیقه ۹۶ علی جاسم در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه که استادیوم اختصاصی الدحیل است، جشن‌های بزرگی‌ را برای عراقی‌ها به پا کرد برانگیخت تا بازگشت تیم امید کشورش را که گل اول را دریافت کرده بود کامل کند و قلب هواداران اندونزی را به درد بیاورد و پس از ژاپن و ازبکستان سومین سهمیه آسیا در المپیک لقب بگیرد. 

عراق ۲ اندونزی ۱: جاسم همسایه را به المپیک‌ برد

پس از گل علی جاسم تیم اندونزی تلاش کرد مقابل دیدگان تماشاگران که اکثر آنها حامی عراق بودند به گل تساوی دست پیدا کند، اما حملات آنها زور نداشت و درنهایت به جز یکی دو‌ موقعیت نصفه و‌نیمه نتوانستند کار خاصی را رقم بزنند.

البته هنوز همه امیدها برای اندونزی برای رسیدن به المپیک پاریس از بین نرفته است، زیرا در صورت پیروزی مقابل گینه در پلی آف بین قاره ای می‌توانند به ژاپن، ازبکستان و اندونزی به عنوان نمایندگان قاره آسیا در پاریس بپیوندند.

2017545

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا