ورزش

این کامبک هم خوب بود اما نه در حد بازی سیتی!

فرلان مندی:

فرلان مندی، ستاره رئال مادرید، هنوز هم بازگشت تیمش به بازی برابر منچسترسیتی در سال 2022 را بهترین کامبک این تیم می‌داند.

به گزارش “ورزش سه”، رئال مادرید شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان بایرن مونیخ بود و توانست با نتیجه 1-2 برابر این تیم به پیروزی برسد و راهی دیدار فینال این مسابقات شود.

شاگردان کارلو آنچلوتی در حالی به عنوان تیم برنده زمین را ترک کردند که تا دقایق پایانی با یک گل از حریف عقب افتاده بودند اما درخشش خوسلو به آنها کمک کرد که دو گل در فاصله سه دقیقه و در دقایق پایانی  این بازی به ثمر برسانند و بار دیگر به شکلی باورنکردنی به بازی برگردند.

این کامبک هم خوب بود اما نه در حد بازی سیتی!

این اتفاقی است که در چند فصل اخیر بارها برای رئال مادرید و خصوصا در رقابت‌های لیگ قهرمانان رخ داده و این موضوع باعث شده است که بسیاری از فوتبال دوستان و رسانه‌ها به بازگشت‌های متعدد و عجیب رئال اشاره کنند. هواداران رئال از پیروزی تیم محبوبشان در بازی برابر بایرن بسیار خوشحال بودند اما به نظر می‌رسد که ستاره فرانسوی آنها همچنان معتقد است که بازگشت به بازی برابر منچسترسیتی بهترین کامبک رئال بوده است.

مندی پس از پایان این دیدار در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «آیا این دیوانه‌وارترین بازگشت ما بود؟ نه، دیوانه کننده‌ترین بازگشت ما دیدار برابر منچسترسیتی بود اما این بازی هم خوب بود و احساس خاص خودش را داشت.»

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا