ورزش

غلامی: سخت بود ولی نویدبخش تمام شد

روزهایی که شکستی ساختنت؛

عارف غلامی، مدافع سابق استقلال، پس از پایان رقابت‌های لیگ برتر بوسنی پستی اینستاگرامی منتشر کرد.

به گزارش “ورزش‌ سه”، سال 1402 برای عارف غلامی در استقلال خوب پیش نرفت. او در یک قدمی کسب لیگ برتر و جام حذفی با استقلال بود که در هر دو رقابت مغلوب پرسپولیس شد و پس از پایان مسابقات سرانجام صحبت‌هایی که درباره احتمال عدم توافق او با مدیران باشگاه استقلال به گوش می‌رسید، رنگ واقعیت گرفت و مدیران وقت باشگاه تصمیم گرفتند با این مدافع قطع همکاری کنند.

این مدافع میانی پس از چهار فصل حضور پیاپی در استقلال و تجربه قهرمانی در لیگ برتر و سوپرجام همراه با این تیم، در ابتدای فصل از فهرست آبی‌پوشان کنار رفت و شرایط بازی به دست نیاورد تا اینکه تصمیم به یک انتقال غیرمنتظره به بوسنی در زمستان بگیرد و قراردادش با باشگاه ولژ موستا را نهایی کند.

غلامی حالا در پایان فصل لیگ بوسنی پستی منتشر کرده و ضمن اشاره به سال سختی که به دلیل بیرون ماندن در نیمه ابتدایی آن پشت سر گذاشته، از اینکه تیمش توانسته برای حضور در رقابت‌های اروپایی سهمیه بگیرد، ابراز خوشحالی کرده است.

غلامی: سخت بود ولی نویدبخش تمام شد

ولژ موستار لیگ بوسنی را با 59 امتیاز و در رتبه سوم تمام کرد و حالا می‌تواند در مرحله پلی آف لیگ کنفرانس اروپا شرکت کند و در صورت پیروزی به این مسابقات تازه تاسیس شده در سطح باشگاهی اروپا راه پیدا کند.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا