ورزش

ایتالیا نباید به قهرمانی در یورو ۲۰۲۴ امیدوار باشد

اسون گوران اریکسون

اسون گوران اریکسون، مربی سرشناس سوئدی، معتقد است که تیم ملی ایتالیا شانس زیادی برای قهرمانی در یورو ۲۰۲۴ ندارد.

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی ایتالیا در حالی قدم به رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ خواهد گذاشت که مدافع عنوان قهرمانی این مسابقات است و در دور قبلی موفق شد تحت هدایت مانچینی با پیروزی برابر تیم ملی انگلیس در ورزشگاه ومبلی لندن این جام را با خود به خانه ببرد.

شرایط آنها در حال حاضر با حضور لوچانو اسپالتی روی نیمکت متفاوت است اما هواداران این تیم امیدوار هستند که آنها بتوانند بار دیگر این افتخار را تکرار کنند. هرچند اریکسون معتقد است که این اتفاق برای آنها شدنی نیست و ایتالیا شانسی برای کسب عنوان قهرمانی در یورو نخواهد داشت. 

ایتالیا نباید به قهرمانی در یورو ۲۰۲۴ امیدوار باشد

این مربی بزرگ سوئدی در گفتگو با روزنامه ایتالیایی ریپوبلیکا در این باره اظهار داشت:« از نظر من تیم ملی انگلیس مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی است. تیم ملی فرانسه هم شانس زیادی دارد و به نظرم تیم بسیار قدرتمندی به حساب می‌آید که در این رقابت‌ها حضور دارد. 

من همچنین از تیم ملی اسپانیا هم بسیار خوشم می‌آید. تیم ملی آلمان هم مزیت بزرگی دارد که میزبان این مسابقات است و در خانه بازی می‌کند. امیدوارم که تیم ملی ایتالیا بتواند تا مراحل پایان این رقابت‌ها پیش برود اما صادقانه باید بگویم که آنها شانسی برای قهرمانی نخواهند داشت.»

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا