ورزش

جعفری: ذوب‌آهن فصل آینده مدعی کسب سهمیه است

حمایت کنند، اتفاقات بزرگی رقم می‌زنیم؛

پارسا جعفری می‌گوید ذوب‌آهن فصل آینده با ادامه روند مثبت و رد به رشد خود به دنبال کسب سهمیه خواهد بود.

به گزارش ورزش سه، پارسا جعفری فصل پر چالش اما خوبی را در ذوب آهن سپری کرد. او در مورد حضور سبزپوش در رتبه پنجم جدول به خبرنگار ما گفت: خدا را شکر توانستیم به اهدافی که تعیین کرده بودیم برسیم و بعد از ۶ سال تیم در رتبه‌ای خوب قرار گرفت. همه بازیکنان و کادر فنی برای گرفتن تک تک این امتیازات زحمت کشیده بودیم و البته باور داشتیم که می‌توانیم این اتفاق خوب را رقم بزنیم.

او در خصوص سه فصلی که در ذوب‌آهن سپری کرد، گفت: امسال سومین فصلی بود که در تیم ذوب آهن حضور داشتم. سال اول با آقای تارتار رتبه نهم را کسب کردیم، سپس در سال دوم هفتم شدیم و امسال هم که شرایط بهتر از دو فصل اخیر بود و پنجمی جدول را از آن خود کردیم. ذوب آهن باشگاه بزرگ و ریشه‌داری است که اگر حمایت‌های بیشتری از این تیم صورت بگیرد، قطعاً اتفاقات بزرگی را رقم خواهد زد.

گلر ذوب‌آهن در ادامه تاکید کرد: امیدوارم بتوانیم سال‌ بعد هم این روند را ادامه دهیم تا سهمیه آسیایی را کسب کنیم و مثل گذشته قد علم کنیم. البته در همین فصل هم اگر ما کمی خوش شانس‌تر بودیم، می‌توانستیم اتفاقات بهتری را رقم بزنیم.

جعفری: ذوب‌آهن فصل آینده مدعی کسب سهمیه است

جعفری در ارزیابی از عملکرد خودش در این فصل عنوان کرد: فوتبال بالا و پایین زیاد دارد اما در مجموع خدا را شکر امسال عملکرد خوبی ارائه دادیم. از عملکرد خودم هم در مقابل تیم‌های بزرگ و کوچک راضی هستم و در مورد نیمکت‌نشینی‌های چند هفته اخیر هم باید بگویم که تصمیم سرمربی بود و من هم پیرو تصمیمات ایشان هستم.

وی افزود: برای من اولویت نتیجه‌گیری تیم است که خدا را شکر در این مورد به هدفی که از ابتدا ترسیم کرده بودیم، رسیدیم. به نظرم با توجه به بودجه و شرایط مالی خاصی که داشتیم، عملکرد خوبی از خود نشان دادیم. از تمام بچه‌ها برای زحماتی که کشیدند تشکر می‌کنم.

دروازه‌بان ذوب‌آهن در پایان در خصوص آینده‌اش توضیح داد: برای فصل بعد برنامه‌ای ندارم. من یک سال با ذوب آهن قرارداد دارم ولی بند جدایی هم دارم. فعلاً منتظرم تا زمان بگذرد. انشالله تا چند روز آینده تصمیم نهایی‌ام را اعلام می‌کنم.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا