ورزش

کمالوند: تا هفته بعد پول آمد، کار می‌کنیم

سرمربی صنعت نفت آبادان به سران این تیم اولتیماتوم داد.

به گزارش ورزش سه، فراز کمالوند سرمربی تیم صنعت نفت آبادان که با توجه به شرایط این تیم در پایان لیگ بیست و سوم، با این تیم به سطح دوم فوتبال ایران سقوط کرد، مهمان برنامه شب‌های فوتبالی در شبکه ورزش بود و در گفتگو با این برنامه گفت: مردم آبادان از ما توقع دارند. خیلی از آنها ممنون هستم چون وقتی که تیم بیفتد و مردم اینگونه واکنش نشان بدهند، یعنی من باید دست تک تک آنها را ببوسم.

او ادامه داد: نه بی‌احترامی کردند و نه به بازیکنان حرفی زدند. همین که احترام ما را نگه داشتند، تا روزی که زنده باشیم نمی‌توانیم از آنها بگذریم. پشت این لطف و احترام، توقع هم دارند. با این حال من حاضر نیستم که اگر نتوانیم تیم خوبی ببندیم با آنها ادامه بدهم و به مدیرعامل هم گفتم.

ویدئو: 335025

کمالوند تاکید کرد: مردم آبادان بدانند تا پنجشنبه هفته آینده که ۲۴ خرداد ماه باشد، با تشکر از آنها، هر کسی توانست تیم را جمع کند بیاید جای من؛ الان مردم توقع دارند و من باید خودم تیم را ببندم. چرا مردم عکس العمل بدی که انتظار می‌رفت، نشان دادند؟ چون گفتم پای کار هستم. بودجه رویایی نمی‌خواهم و عرضه این را دارم که تیم را جمع کنم. اگر ۲۰ روز بگذرد، بودجه ۳ برابری هم بدهند، وقتی بازیکن نباشد کاری پیش نمی‌رود. ماجرای قانون سقف بودجه را نداشتیم و تازه اتفاق افتاده. چند بازیکن آزاد می‌شوند که بخواهیم فرصت را از دست بدهیم؟ اگر ۳ تیم زودتر شروع کردند، من وقتی بازیکن خارجی نمی‌توانم بگیرم و نسبت به اسکله تیم رضایت ندارم، باید چه کار کنم؟ به جز ۲-۳ نفر نسبت به بقیه راضی نیستم و جوانانمان هم هستند. هر کسی رفت خدا پشت و پناهش باشد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا