ورزش

واکنش مبهم خیبر به احتمال جذب وحید امیری!

خبیری: هنوز وارد نقل و انتقالات نشده‌ایم

احتمال دارد وحید امیری فصل آینده پیراهن خیبر خرم‌آباد را در لیگ برتر برتن داشته باشد.

به گزارش “ورزش سه”، صعود خیبر خرم‌آباد به لیگ برتر موجی از شادی را نزد فوتبالدوستان در استان لرستان به وجود آورده است؛ بسیاری از بازیکنان لرزبان فوتبال ایران که در لیگ برتر شاغل هستند نیز به این مسئله واکنش های مثبتی داشتند و حتی شایعاتی درباره پیوستن شان به خیبر در فصل جدید مطرح شده است.

یکی از این شایعات درباره وحید امیری بازیکن خرم‌آبادی پرسپولیس مطرح شده است. گفته می‌شود امیری که قراردادش با پرسپولیس خاتمه یافته، دوست دارد لیگ بیست و چهارم را برای تیم زادگاه خودش بازی کند.

حسین خبیری مدیرعامل باشگاه خیبر که خودش هم سابقه کار در پرسپولیس را دارد، امروز در گفت و گو با آنا به شایعه جذب امیری واکنش نشان داده و از این مساله استقبال کرده است.

خبیری در خصوص احتمال پیوستن وحید امیری به خیبر خرم‌آباد گفت: « بحث نقل و انتقالاتی را در حال حاضر پیگیری نمی‌کنیم تا فصل به پایان برسد و در این مقطع هر گونه صحبتی در این زمینه برای تیم ایجاد حاشیه می‌کند. برنامه‌های مهم‌تری برای فصل آینده در زمان حال داریم. اول باید بودجه باشگاه مشخص شود، وضعیت کادرفنی و نیاز‌های سرمربی تیم مشخص شود، بعد در راستای خواسته‌های کادرفنی نسبت به حفظ و جذب بازیکنان اقدام خواهیم کرد. »

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا