ورزش

کلوپ مانع انتقال ستاره لیورپول به رئال شد

الکسیس مک آلیستر، ستاره آرژانتینی لیورپول، می‌گوید یورگن کلوپ به او گفته که بهتر است برای رشدش در این باشگاه بماند.

به گزارش “ورزش سه”، مک آلیستر در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته و با قراردادی به ارزش ۷۰ میلیون یورو از برایتون به لیورپول پیوست و در اولین فصل حضورش در این تیم توانست عملکرد بسیار خوب و قابل قبولی را به نمایش بگذارد که تحسین بسیاری را برایش به همراه داشت.

رسانه‌های آرژانتینی مدعی شده‌اند که عملکرد خوب او در لیورپول باعث شده است که توجه مدیران رئال مادرید به او جلب شود و این احتمال وجود دارد که آنها در پنجره تابستانی پیش رو برای به خدمت گرفتن و اقدام کنند و پیشنهادی را به لیورپول ارائه دهند.

کلوپ مانع انتقال ستاره لیورپول به رئال شد

مک آلیستر در پاسخ به سوالی در این باره به تی وای سی گفت:« این باعث افتخارم است. همانطور که می‌دانید رئال مادرید یکی از بزرگترین باشگاه‌های دنیاست و من احترام زیادی برای آنها قائل هستم اما همان طور که پیش از این گفته بودم علاقه‌ای ندارم که درباره شایعات صحبت کنم.

اگر اتفاقی واقعی رخ بدهد و مذاکره انجام شود در این باره صحبت می‌کنم اما در حال حاضر تمام احترام من متعلق به لیورپول است. در این تیم بسیار خوشحال هستم و فکر می‌کنم که نباید به شایعات دامن زد. کلوپ به من گفت که در باشگاه درستی هستم و در این تیم است که می‌توانم رشد کنم. در اینجا خوشحال هستم و می‌خواهم به رشد کردن ادامه بدم.»

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا