ورزش

لیگ یک/ پیروز قربانی در خانه قدیمی امتیاز نگرفت

سایپا 2- نفت و گاز گچساران یک؛

شاگردان مهدی حسینی‌نسب موفق به کسب پیروزی مقابل نفت و گاز گچساران شدند.

به گزارش “ورزش سه”، در نخستین مسابقه هفته سی و سوم و ماقبل پایانی لیگ دسته اول فوتبال ایران، تیم‌های سایپا تهران و نفت و گاز گچساران از ساعت 19 امروز در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف هم رفتند که نارنجی پوشان برد ارزشمندی به دست آوردند.

شاگردان مهدی حسینی‌نسب که طی سه هفته گذشته لیگ دسته اول ایران، دو تساوی و یک پیروزی داشتند، در دیدار خانگی امروز مقابل نفت و گاز گچساران هم به این روند ادامه دادند و توانستند سه امتیاز کسب کنند.

پیروز قربانی که تجربه بازی و مربیگری در سایپا را داشته، در تلاش بود تیمش را از شرایط بحرانی خارج کند و در زمین سایپا امتیاز بگیرد که این اتفاق نیفتاد و نارنجی پوشان توانستند به برتری 2 بر یک در کرج برسند و رتبه پنجم جدول را حفظ کنند.

علیرضا ملکی در نیمه اول و سید پیمان میری در نیمه دوم برای سایپا گلزنی کردند و علی نبی‌زاده هم تنها گل تیم نفت و گاز گچساران را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

نارنجی پوشان پایتخت که نمایش هجومی در این بازی داشتند، با پیروزی مقابل نفت و گاز گچساران به امتیاز 49 رسیدند و در رتبه پنجم جدول ماندند و شاگردان پیروز قربانی هم با 40 امتیاز در جایگاه یازدهم ایستادند.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا