ورزش

لیگ یک/ بقای یک تیم شمالی تقریبا قطعی شد

شهرداری آستارا 3- شهر راز شیراز 2

تیم شهرداری آستارا با برتری پُر گل در دیدار ماقبل پایانی فصل امیدوار به بقا در لیگ یک شد.

به گزارش “ورزش سه”، در چارچوب مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ایران، تیم شهرداری آستارا از ساعت 19:45 امشب در ورزشگاه وحدت به مصاف تیم شهر راز شیراز رفت.

شهرداری آستارا بازی را با ترکیب مبین عشایر، امیررضا افسرده، عرفان بادی، محمد صادقی، حسین حداد، علیرضا ابراهیمی، سهیل پوربخش، یاشار احمدی، مرتضی نگهداری، محمد نیازپور و امین حقده آغاز کرد و سعی در کسب پیروزی در این مسابقه خانگی برای زنده نگه داشتن شانس بقا داشت.

تیم فوتبال شهرداری آستارا که در صورت شکست در مسابقه امشب به رتبه شانزدهم جدول لیگ یک سقوط می‌کرد و شرایطش بحرانی می‌شد، در دیدار مقابل شهر راز شیراز توانست پیروزی ارزشمندی به دست بیاورد و شانس خود را برای بقا بیشتر کند.

امین حقده، دو گل و علیرضا ابراهیمی (پنالتی) یک گل در مسابقه امشب برای شهرداری آستارا به ثمر رساندند تا این تیم موفق به کسب پیروزی 3 بر 2 مقابل شهر راز شیراز شود و با 33 امتیاز در رتبه چهاردهم جدول لیگ دسته اول فوتبال ایران قرار بگیرد و شیرازی‌ها نیز با 35 امتیاز رده سیزدهم ایستادند.

تیم فوتبال شهرداری آستارا در هفته پایانی لیگ دسته اول مهمان نفت و گاز گچساران است که حتی در صورت شکست هم شانس بقا دارد، چراکه بعید است دریا بابل و داماش گیلان که 2 امتیاز کمتر از آنها دارند، همزمان به برتری برسند.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا