ورزش

نویر تکذیب کرد: من نگفتم توخل را نگه دارید

مانوئل نویر، کاپیتان بایرن مونیخ، این شایعه را که او و چند بازیکن دیگر از این باشگاه به دنبال توماس توخل بودند را رد کرد.

به گزارش “ورزش سه”، بایرن در آخرین بازی فصل هم شکست خورد. بایرن با نتیجه 2-0 از هوفنهایم پیش افتاد، سپس با نتیجه 4-2 شکست خورد. بنابراین نایب قهرمانی از دست رفت و بایرن برای اولین بار از فصل 11-2010 سوم شد.

این نتیجه یک خداحافظی تلخ برای توماس توخل بود که باشگاه را ترک خواهد کرد. بایرن سعی کرده بود توافق فوریه را لغو کند و توخل را حفظ کند.

بیلد گزارش داد که بازیکنان تاثیرگذار به نفع حفظ توخل در باشگاه صحبت کرده‌اند. سپس اسکای گزارش داد که این بازیکنان مانوئل نویر، توماس مولر، هری کین، جمال موسیالا و لروی سانه بودند.

نویر تکذیب کرد: من نگفتم توخل را نگه دارید

اما نویر این موضوع را رد کرده است! پس از سوت پایان بازی امروز، وقتی خبرنگار بیلد از او پرسید که آیا خواستار حفظ توخل شده بود یا نه، گفت:”نه، شما نمی‌توانید چنین چیزی بگویید. همیشه چنین چیزهایی گفته می‌شود، تقریبا هر روز. گزارش‌ها کاملاً اشتباه بودند. من و توماس چنین کاری نکردیم.”

توماس مولر هم گزارش‌ها را رد کرد:”من نمی‌توانم تایید کنم که با اعضای هیئت مدیره گفتگو کرده‌ام.”

نویر درباره کار با توماس توخل در این فصل گفت:”من از نحوه کار او با تیم بسیار راضی هستم. من هم فکر کردم که می‌تواند همکاری ادامه داشته باشد. اما این برعهده ما نیست که درمورد توماس توخل و تیم مربیگری‌اش چیزی بگوییم.

2023395

تنها چیزی که می توانم بگویم این است که آن‌ها همه تلاش خود را کردند و برای بازی‌هایی که داشتیم آماده می‌شدند. معتقدم بعد از بازی اول مقابل لاتزیو چیزی بین تیم و تیم مربیگری خوب پیش می‌رفت. فکر می‌کنم انرژی مثبتی در تیم داشتیم و در فصل جدید خوب عمل می‌کرد. اساساً این تصمیم توسط باشگاه و تیم مربیگری گرفته شد. ما بازیکنان باید برای فصل آینده چهره کاملا متفاوتی از خود نشان دهیم.”

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا