ورزش

مراسم ویژه لیورپول برای خداحافظی یورگن کلوپ

باشگاه لیورپول برنامه‌هایی را برای آخرین بازی یورگن کلوپ اعلام کرده است، جایی که هواداران این فرصت را خواهند داشت با این سرمربی محبوب خداحافظی کنند.

به گزارش “ورزش سه”، سرمربی قرمزها پس از تصمیمش در ژانویه مبنی بر پایان دادن به دوران تقریباً ۹ ساله خود در لیورپول، تنها دو بازی دیگر بر روی نیمکت این تیم است.

باشگاه لیورپول امیدوار بود که با کسب دومین عنوان قهرمانی در لیگ برتر علاوه‌بر موفقیت در لیگ اروپا و جام حذفی، به بهترین شکل ممکن با کلوپ خداحافظی کند.

با این حال، همه چیز آنطور که انتظار می‌رفت اتفاق نیفتاد و قرمزها مجبور شدند به جام اتحادیه و سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بسنده کنند. با این وجود، یک مراسم خداحافظی بزرگ  با سرمربی آلمانی ضروری است.

باشگاه در روز پنجشنبه اعلام کرد که قصد دارد در روز سه‌شنبه ۲۸ مه در یک مهمانی ویژه میزبان یورگن کلوپ باشد. این رویداد «خداحافظی آخر کلوپ با هواداران» نام‌گذاری شده و میزبان آن جان بیشاپ، کمدین و هوادار بزرگ لیورپول خواهد بود.

مراسم ویژه لیورپول برای خداحافظی یورگن کلوپ

کلوپ در گفت‌وگو با وبسایت باشگاه، در مورد این مراسم گفت:«این یک شب بسیار خاص خواهد بود. با بسیاری از خاطرات فوق‌العاده مشترک و همچنین موسیقی عالی.
من واقعا مشتاقانه منتظر هستم که این شب را با هوادارانمان بگذرانم.»

در این مراسم همچنین یک بخش پرسش و پاسخ با سرمربی آلمانی لیورپول هم خواهد داشت که به‌نظر می‌رسد قرار است یکی از قسمت‌های جذاب این شب باشد.

کلوپ با لیورپول پس از سال‌ها به اوج بازگشت و در سال ۲۰۱۹ قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را به‌دست آورد و سپس سوپرجام اروپا و جام باشگاه‌های جهان را تصاحب کرد. آنها همچنین در سال ۲۰۲۰ قهرمان لیگ برتر شدند.

2020050

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا