ورزش

رقیب مجیدی در تیم اماراتی ماندگار شد

اولاریو کوزمین به کار خود در باشگاه اماراتی الشارجه ادامه خواهد داد.

به گزارش “ورزش سه”، روزنامه امارات الیوم خبر داد که اولاریو کوزمین، سرمربی تیم فوتبال الشارجه، در فصل جدید نیز به هدایت این تیم ادامه خواهد داد و تغییری در کادر فنی رخ نخواهد داد، زیرا قرارداد کوزمین تا پایان فصل آینده اعتبار دارد.

سرمربی رومانیایی برنامه‌های آماده‌سازی تیم برای فصل بعد را از جمعه آینده آغاز می‌کند و تیم پس از آن به اردوی خارجی در اتریش که از 10 جولای تا 3 آگوست برگزار می‌شود، خواهد رفت و در این اردو پنج بازی دوستانه انجام خواهد داد.

تصمیم مدیریت الشارجه برای ادامه همکاری با کادر فنی یکی از مهم‌ترین موضوعاتی بود که در دوره اخیر ذهن هواداران تیم را مشغول کرده بود، به خصوص اینکه الشارجه نیاز به ثبات و بازسازی اوضاع پس از نتایج ضعیف فصل گذشته و عدم حضور روی سکوی قهرمانی دارد.

با وجود افت عملکرد تیم، کوزمین ملقب به “شکارچی قهرمانی‌ها” تجربه زیادی دارد و پیش از این موفقیت‌های بزرگی با الشارجه در فصول گذشته از طریق کسب عناوین جام‌ها، به جز لیگ ادنوک حرفه‌ای، به دست آورده است. او همچنین در گذشته با تیم‌های العین و شباب الاهلی نیز موفقیت‌هایی کسب کرده است.

رقیب مجیدی در تیم اماراتی ماندگار شد

مدیریت تیم در تلاش است تا ثبات فنی را حفظ کرده و همچنان به توانایی کوزمین برای تصحیح مسیر در فصل آینده و بازگرداندن تیم به رقابت با تیم های مدعی و کسب عناوین اعتماد کند.

همچنین تیم در آینده نزدیک در سطح دوم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به عنوان نماینده امارات شرکت خواهد کرد، چرا که در فصل گذشته در لیگ ادنوک حرفه‌ای در رتبه چهارم قرار گرفت.

اتحاد کلباء که متعلق به ایالت شارجه است، رقابت سختی با تیم اصلی این ایالت دارد و اولاریو کوزمین یکی از رقبای فرهاد مجیدی در طی زمان حضور او در جمع ببرها بود که در چند مسابقه نیز برابر سرمربی سابق استقلال تن به شکست داد. حتی شایعاتی مبنی بر احتمال حضور مجیدی در الشارجه نیز به گوش می‌رسید که بدین ترتیب این موضوع منتفی شد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا