ورزش

ملوان و نساجی گلر خیز‌ترین تیم‌های لیگ برتر!

استفاده از 8 گلر در لیگ بیست و سوم:

دو تیم ملوان و نساجی 8 دروازه‌بان را در طول فصل به میدان فرستادند.

به گزارش ورزش سه، تیم‌های ملوان و نساجی در طول فصل از 8 دروازه‌بان مختلف استفاده کردند و بیشترین سهم را در استفاده از گلرهای مختلف در بین تیم های لیگ برتری داشته اند.

ملوان فصل را محمدحسین اکبرمنادی آغاز کرد، پدیده ای به نام افشار صداقت را به میدان فرستاد، پرهام قناد جوان را به بازی گرفت و در نهایت در نیم فصل با جذب حبیب فرعباسی از این گلر باتجربه در مسابقات استفاده کرد.

این شرایط برای باشگاه نساجی مازندران هم اتفاق افتاد، آنها فصل را با رشید مظاهری آغاز کردند، از حسین خطیر جوان درون دروازه استفاده کردند، علیرضا رضایی را جذب کردند اما مصدومیت این گلرجوان باعث شد تا لوان پولی برزیلی را هم در هفته‌های پایانی جذب کنند و با 4 گلر مختلف در لیگ برتر به میدان بروند.

ملوان و نساجی گلر خیز‌ترین تیم‌های لیگ برتر!

بیشترین سهم حضور در ترکیب ملوان را حبیب فرعباسی داشته است و برای نساجی رشید مظاهری بیشترین تعداد بازی را انجام داده است، اما این آمار در کلین‌شیت متفاوت است، افشار صداقت با 6 کلین شیت با پیراهن ملوان آمار خوبی ثبت کرده است و لوان پولی از زمان حضور در نساجی 5 کلین شیت انجام داد و به تنهایی بیشتر از 3 گلر دیگر ملوان کلین‌شیت انجام داده است.

1987969

از بین 8 دروازه‌بانی که به میدان رفتند فقط پرهام قناد موفق به کلین‌شیت نشد و دیگر گلرهای دو تیم شمالی لیگ برتر توانستند حداقل یک بار دروازه خود را بسته نگه دارند.

نزدیک ترین تیم به آنها شمس‌آذر قزوین(کوروش ملکی – علیرضا جعفرپور – سینا سعیدی فر)، ذوب آهن ( حبیب فرعباسی – پارسا جعفری – محسن فروزان)، پیکان تهران ( محمد ناصری – ایمان صادقی – محمد دیناروند) بوده اند که هرکدام 3 دروازه‌بان در طول فصل استفاده کردند و کمترین تغییر را درون خط دروازه تراکتور داشته است و کل فصل را با حسین پورحمیدی به میدان رفته است.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا