ورزش

ماروتا: افتخار می‌کنم رئیس اینتر شده‌ام

جوزپه ماروتا، رئیس جدید باشگاه اینتر، در صحبت‌هایی به نقش جدید خود، افتخارات گذشته و برنامه‌های آینده اینتر اشاره کرده است.

به گزارش “ورزش سه”، با رفتن استیون ژانگ، باشگاه اینتر میلان مالک جدیدی به نام شرکت سرمایه‌گذاری اوک‌تری پیدا کرده است. این شرکت در اولین گام خود، جوزپه ماروتا را که در زمان ریاست رئیس سابق، مدیر ارشد بود را به عنوان رئیس باشگاه اینتر میلان معرفی کرد. ماروتا در مورد سمت کنونی و باشگاه صحبت‌هایی کرد.

ماروتا با ابراز خرسندی از این سمت جدید، عنوان کرد: “این نقش جدید بسیار هیجان انگیز است و برای من افتخاری است. اینتر باشگاه بزرگی است و ریاست آن افتخاری است.”

تکیه بر همکاران:

او ضمن تاکید بر اهمیت کار تیمی، اذعان داشت: “من باید روی همه همکاران و همکارانی که دارم حساب کنم. در حال حاضر یک ساختار عالی در اینجا وجود دارد.”

ماروتا: افتخار می‌کنم رئیس اینتر شده‌ام

افتخارات گذشته:

ماروتا به دوران پربار حضور خود در اینتر اشاره کرد و گفت: “اینتر در دوران حضور من در این باشگاه پنج عنوان قهرمانی از جمله دو قهرمانی سری آ به دست آورد.”

برنامه‌های آینده:

با وجود اینکه ماروتا به طور واضح در مورد برنامه‌های آینده اینتر صحبت نکرده، اما می‌توان انتظار داشت که او با اتکا به تجربه و تخصص خود، به دنبال کسب عناوین و افتخارات بیشتر برای این باشگاه باشد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا