ورزش

دیدار پنح منهای یک در ورزشگاه آزادی!

ابعاد تازه‌تری از دیدار دبیر با تاج، انوشیروانی و جوادی

روسای فدراسیون‌های فوتبال، وزنه‌برداری و بسکتبال به همراه سرپرست مجموعه ورزشی آزادی، درحالی ظهر دیروز در غیاب رئیس فدراسیون والیبال با هم دیدار کردند که ابعاد تازه‌تری از خروجی این جلسه به دست ورزش سه رسید.

به گزارش “ورزش سه”، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی ظهر دیروز درحالی میزبان مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، سجاد انوشیروانی رئیس فدراسیون وزنه‌برداری، جواد داوری رئیس فدراسیون بسکتبال و مهدی نصیبی سرپرست جدید مجموعه ورزشی آزادی بود که گفته شد این جلسه در خصوص حل مشکلات زیرساخت‌های اماکن مورد بهره‌برداری این فدراسیون‌ها برگزار شده است.

امروز اما ابعاد تازه‌تری از این جلسه رونمایی شد. این دیدار درحالی صورت گرفت که قرار بود سیدمیلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال نیز در آن حاضر باشد اما به دلیل حضور او در برزیل برای همراهی تیم ملی والیبال در هفته نخست لیگ ملت‌های والیبال، جلسه در غیاب تقوی برگزار شد.

در این جلسه دبیر، تاج، انوشیروانی و جوادی درخصوص مشکلات زیرساختی فدراسیون‌های تابعه خود که در مجموعه ورزشی آزادی واقع شده‌اند از جمله مشکلات مربوط به آب، برق، گاز، ساخت‌وسازها، فضای سبز و غیره به بحث، تبادل نظر و تعامل پرداختند.

با توجه به این که 5 فدراسیون کشتی، وزنه‌برداری، بسکتبال، والیبال و البته کمپ تمرینی تیم‌های ملی فدراسیون فوتبال در کنار هم واقع شده‌اند، این جلسه را برگزار کردند تا به حل و فصل مشکلات بپردازند.

درحالی که شنیده می‌شد این جلسه ابعاد دیگری درخصوص پرداختن به وضعیت این روزهای ورزش کشور داشته اما گفته می‌شود جلسه مذکور خروجی دیگری نداشته است.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا