ورزش

دیدار رضا عنایتی و اینیستا در باشگاه الامارات

آقای گل لیگ برتر فوتبال ایران با یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال دنیا دیدار کرد.

به گزارش ورزش سه، رضا عنایتی که در دوران فوتبال خود، مدتی برای باشگاه الامارات بازی کرده بود، هنوز یکی از چهره‌های محبوب این باشگاه و بهترین گلزن خارجی این تیم به حساب می‌آید. او سابقه ثبت ۳۴ گل در همه رقابت‌ها برای الامارات را در کارنامه دارد و بر این اساس، نزد مدیران این باشگاه از احترام و محبوبیت خاصی برخوردار است. به همین علت هنگامی که مدیران این باشگاه متوجه حضور عنایتی در دبی شدند، از او دعوت کردند تا به کمپ این باشگاه برود و میهمان‌شان باشد.

عنایتی در ابتدا با مسئولان و مدیران الامارات دیدار داشت و خاطرات قدیمی را مرور کرد. سپس بازی این تیم مقابل العین را به تماشا نشست و در خصوص وضعیت فعلی الامارات صحبت‌هایی مطرح شد. 

در ادامه، آقای گل پیشین فوتبال ایران که همچنان صاحب رکورد بیشترین گل زده در ادوار لیگ برتر به حساب می‌آید، با آندرس اینیستا فوق ستاره فوتبال جهان ملاقات کرد. اینیستا مدتی است با باشگاه الامارات عقدقرارداد کرده و با این باشگاه در شهر دبی همکاری دارد. مدیران الامارات، عنایتی را به عنوان یکی از مهم‌ترین لژیونرهای تاریخ باشگاه خود به اینیستا معرفی کردند و سپس، افراد حاضر در کمپ الامارات برای دقایقی با یکدیگر در خصوص آینده باشگاه اماراتی به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.

دیدار رضا عنایتی و اینیستا در باشگاه الامارات

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا