ورزش

رد پای مطهری در قهرمانی پرسپولیس!

تهدید قهرمانی استقلال با کمک یحیی؛

تساوی استقلال در تبریز کاری کرد تا اختلاف پرسپولیس با آنها به کمترین حد ممکن برسد.

به گزارش “ورزش سه”، استقلال در شرایطی قهرمانی لیگ برتر را تحویل پرسپولیس داد که صدرنشینی آنها در فاصله دو مسابقه مانده به پایان فصل از دست رفت، اما زمانی که رتبه اول و قهرمانی آنها به طور جدی تهدید شد و سایه سرخ پوشان پایتخت را پشت سرشان دیدند، با تساوی بدموقع در تبریز برابر شاگردان حمید مطهری بود.

تراکتور پس از اینکه در چهار بازی پیاپی دو تساوی و دو شکست داشت و تصمیم به تغییر کادر فنی گرفت، در نخستین بازی با هدایت حمید مطهری موفق به کسب پیروزی در جام حذفی مقابل ذوب‌آهن شد ولی پس از آن هم در لیگ برتر تساوی ارزشمندی برابر استقلال به دست آورد که موجب شد فاصله آبی‌ها با پرسپولیس کمتر شود.

حمید مطهری که شرایط خوبی در تیم تبریزی به وجود آورده بود، پس از برتری مقابل ذوب‌آهن توانست استقلال را هم متوقف کند که رقم زدن این کار از سوی مربی سابق پرسپولیس روی نیمکت تراکتور، باعث شد تا قرمزپوشان پایتخت به دو امتیازی تیمِ جواد نکونام برسند و امیدوارتر از همیشه به قهرمانی شوند.

رد پای مطهری در قهرمانی پرسپولیس!

مطهری که در 6 هفته پایانی لیگ برتر هدایت تراکتور را عهده‌دار بود و عملکرد موفقی با دو تساوی و چهار پیروزی داشت، با متوقف کردن استقلال شرایط را برای پرسپولیس فراهم آورد تا در نهایت سرخ پوشان و تیم سابقش جام را بالای سر ببرند.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا