ورزش

پست احساسی مهدی‌پور: رنج ما از نالایقان بود

هزاران هزار بار فداکاری کردیم

مهدی مهدی پور با انتشار پستی در صفحه شخصی خود، به اتفاقات پایان فصل واکنش نشان داد.

به گزارش “ورزش سه”، مهدی مهدی پور یکی از مهره های کلیدی و تأثیرگذار استقلال در ترکیب این تیم بود. بازیکنی که در این فصل با اعتماد ویژه ای از سوی نکونام روبرو شده بود و تا هفته بیست و دوم در 20 مسابقه این تیم از ابتدا به میدان رفته بود تا اینکه در دیدار برابر مس رفسنجان با اتفاق تلخی روبرو شد.

مهدی پور در این مسابقه دچار پارگی رباط صلیبی شد و فصل را به طور کامل از دست داد. این بازیکن که خود را برای حضور در نیم فصل دوم لیگ آینده آماده می کند، با انتشار پستی در صفحه شخصی خود، ناراحتی اش را بابت قهرمانی از دست رفته استقلال ابراز کرد.

مهدی پور در این پست احساسی که با تصاویری از چهره بغض آلود خودش منتشر کرده، نوشته است:

بماند به یادگار از درد و عذاب و رنجی که لایقانِ صبور از دست نالایقان دیدند…

سخت‌ترین فصلِ فوتبالی که در تمام دوران حرفه‌ای خودم داشتم که همراه بود با هزاران هزار بار فداکاری و از خودگذشتگیِ همه‌ی اعضای تیم که قطعا کمتر کسی از عمق مشکلاتی که با آن کنار آمدیم خبر دارد.

مشکلاتی که می‌توانست هر تیمی را کاندیدای سقوط کند ولی غیرت و بزرگیِ مجموعه این تیم را به قهرمانِ واقعی تبدیل کرد ولی امان از همان نالایقان که اشک‌هایمان را جاری کردند و همه‌ی خستگیِ یک سال را بر تنمان گذاشتند…

امیدوارم هوادارانِ استقلالِ بزرگ از ما راضی باشند و بدانند که ما همه‌ی سختی‌هارا به جان خریدیم که شادیِ آن‌هارا ببینیم اما نشد????

به امید روزی که دیگر هیچ‌کسی به خاطر اشتباه دیگری اشک نریزد…

پست احساسی مهدی‌پور: رنج ما از نالایقان بود

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا