ورزش

میلان نباید برای خرید این بازیکن عجله کند!

فان باستن:

مارکو فان باستن، اسطوره هلندی میلان، آینده درخشانی برای فرانچسکو کاماردا متصور است، اما می‌گوید که انتقال یوشوا زیرکزی به میلان در حال حاضر به صلاح نیست.

به گزارش “ورزش سه”، این مهاجم سابق، مهمان ویژه رونمایی از کتابی درباره دوران سیلو برلوسکونی در میلان بود که طبیعتا شامل تجربیات فان باستن در سن سیرو نیز می‌شد. در این مراسم در میلان، کاماردای ۱۶ ساله نیز حضور داشت که به تازگی اولین قرارداد حرفه‌ای خود را با روسونری امضا کرده و به تیم ملی زیر ۱۷ سال ایتالیا برای کسب قهرمانی اروپا کمک کرده است. او به این بهانه در مورد دو بازیکن جوان صحبت کرد.

فان باستن به توتومرکاتو وب گفت: “به نظر فرانچسکو کاماردا بازیکن خوبی است، خیلی جوان و با استعداد است. با این حال، میلان به بازیکنان بیشتری نیاز دارد که بتوانند تفاوت را رقم بزنند، حداقل سه، چهار، حتی پنج نفر. در زمان من، فرانکو بارسی، پائولو مالدینی، مائورو تاسوتی، کارلو آنچلوتی، فرانک ریکارد، دانیله ماسارو، روبرتو دونادونی حضور داشتند. همه ما با هم واقعاً قدرتمند بودیم. برای اینکه برنده شوید، به شش یا هفت بازیکن عالی نیاز دارید، نه یک یا دو نفر.”

میلان نباید برای خرید این بازیکن عجله کند!

میلان در حال مذاکره برای خرید زیرکزی از بولونیا است، با فعال کردن بند فسخ قرارداد ۴۰ میلیون یورویی او و پرداخت حدود ۱۰ میلیون یورو کمیسیون به مدیر برنامه‌هایش.

با این حال، فان باستن از جنگ بر سر خرید این مهاجم که توجه آرسنال و یوونتوس را نیز به خود جلب کرده است، متقاعد نشده است.

“او آینده‌دار است، اما جوان است و هنوز در ابتدای کار خود قرار دارد. باید صبر کنیم و ببینیم او واقعاً چقدر خوب است، او راه طولانی را برای اثبات توانایی‌هایش پیش رو دارد. نمی‌توانم بگویم که او بازیکن بزرگی می‌شود یا نه، اما او قطعاً کیفیت دارد. اگر میلان می‌خواهد برنده شود و در اروپا مهم باشد، باید بازیکنان بزرگی را انتخاب کند. نمی‌توانم بگویم که او در میلان خوب عمل خواهد کرد یا نه.”

زیرکزی در ماه مه ۲۳ ساله شد و فصل گذشته در ۳۷ بازی رسمی برای بولونیا ۱۲ گل به ثمر رساند و ۷ پاس گل داد.

2023037

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا