ورزش

محمد نوری: دو امتیاز را مفت از دست دادیم

گل استقلال خوزستان باید مردود می‌شد

مربی ملوان نسبت به تصمیم داور در صحنه گل تساوی استقلال خوزستان اعتراض کرد.

به گزارش ورزش سه، پس از تساوی ملوان برابر استقلال خوزستان، محمد نوری به جای مهدی تارتار در نشست خبری حاضر شد که این موضوع با اعتراض خبرنگاران همراه شد. نوری در ابتدا در این باره توضیح داد: آقای تارتار عذرخواهی کردند. ایشان مشکل دیسک کردند. ما همیشه احترام به جامعه خبرنگاری را رعایت می‌کنیم و آقای تارتار تمام کنفرانس‌ها را آمده‌اند. اگر نیامده‌اند، مشکل کمر داشتند و قبل از بازی هم با زور آمپول توانستند سرپا بایستند و تیم را کوچ کنند. واقعا شرایط‌شان خوب نبود و عذرخواهی کردند.

او سپس در خصوص مسابقه گفت: تیم ما در دو نیمه کاملا سر بود و خیلی خوب بازی کردیم. علی‌رغم احترامی که برای تیم ریشه‌دار استقلال خوزستان و مربی محترم این تیم قائلیم، کل بازی در اختیار ما بود. طبق تمریناتی که داشتیم، توانستیم یک گل به ثمر برسانیم. می‌توانستیم گل‌های بعدی را بزنیم اما متاسفانه نشد.

نوری درباره صحنه گل استقلال خوزستان عنوان کرد: روی اوت دستی گل خوردیم که خیلی کار کرده بودیم. می‌دانستیم میانگین قدی تیم استقلال خوزستان خیلی بالاست‌. آقای اندونگ، دفاع خارجی‌شان، از نظر ما روی آقای اکوان خطا کرد و همان گل را به ثمر رساند. این را به عهده کارشناسان می‌گذاریم که تصمیم‌گیری کنند، اما فکر می‌کنیم خطا بود و گل‌شان باید مردود می‌شد.

مربی ملوان در پایان گفت: متاسفانه دو امتیاز امتیاز را دست دادیم. در ادامه تلاش کردیم و موقعیت‌هایی را کسب کردیم اما توپ‌هایمان گل نشد و امتیازات تقسیم شد. روی بازی بعدی تمرکز می‌کنیم و انشالله هواداران حضور پیدا کنند. جایشان اینجا خالی بود. امیدوارم با حضورشان سه امتیاز بازی خانگی را بگیریم و در رده‌های بالای جدول صعود بیشتری داشته باشیم.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا