ورزش

مورایس: در سپاهان نمی‌شود جام برد/ شاید من به اندازه کافی خوب نیستم

مورایس: در سپاهان نمی‌شود جام برد/ شاید من به اندازه کافی خوب نیستم


مورایس گفت: با بودجه ای که ما داریم اگر همه صادق باشند، فکر می کنم بسیار سخت خواهد بود که در رقابت‌های بین المللی با تیم‌های دیگر رقابت داشته باشیم.

به گزارش ایلنا، سپاهان در هفته پایانی لیگ برتر مقابل شمس آذر به برتری 4-1 دست یافت و لیگ را در جایگاه سوم به اتمام رساند. مورایس سرمربی سپاهان در نشست خبری پس از بازی با شمس آذر گفت: شاید شما حس کرده باشید که من خوشحال نیستم. نمی‌شود به آینده نگاه کرد و گفت اینجا جام ببر. نه چون نمی‌شود اینجا و در این باشگاه جام برد و شاید من به اندازه کافی خوب نیستم که تیم را به لول قهرمانی ببرم و فرد دیگری باشد که بتواند این کار را انجام بدهد.

وی افزود: شما سال آینده سه تیم در آسیا خواهید داشت که دو تیم در لیگ نخبگان هستند. با توجه به مباحث اسپانسرینگی که درباره استقلال و پرسپولیس می‌بینیم، چیز خوبی است که من درباره‌اش شنیده ام. نمی‌خواهم درباره تیم‌های کوچک صحبت کنم. چون ما مشخصا به اندازه کافی کوچک هستیم که با آن دو باشگاه مقایسه نشویم. ولی می خواهم درباره تیم های بزرگ صحبت کنم. با بودجه ای که ما داریم اگر همه صادق باشند، فکر می کنم بسیار سخت خواهد بود که در رقابت‌های بین المللی با تیم‌های دیگر رقابت داشته باشیم.

او در ادامه گفت: با توجه به پیشنهاداتی که از باشگاه های مختلف دارم، می توان گفت این سقف بودجه به تیم‌های ایرانی اجازه درخشش در رقابت‌های بین‌المللی را نخواهد داد. ایران بسیار بزرگ است. بسیار قدرتمند است و این بسیار مایه تاسف است که ما ضعف خودمان را نشان بدهیم. در دقیقا نقطه‌ای که قدرتشان را از نظر سرمایه‌گذاری به رخ می‌کشند. چیزی که من فکر می کنم باید به تصمیم برسیم که تیم‌های ایران باعث غرور و خوشحالی مردم بشوند. می دانید که در رقابت‌های آسیایی تعداد بازیکنان خارجی را افزایش دادند و باید  فکر کنیم که چطور می توانیم در این تورنمنت یک رقابت برابر را داشته باشیم. چطور لیگ و بازیکنان بهتری داشته باشیم که این لیگ را به بهترین لیگ آسیا تبدیل کنیم.

او سپس با تمامی هواداران در فوتبال ایران خداحافظی کرد: من همه را دوست دارم و باعث افتخار بود که کنار شما بودم. آینده را نمی‌توانم بگویم با توجه به رقابتی که در پیش داریم ولی این مدتی که در کنار هم بودیم خیلی خوب بود. سرمربی سپاهان سپس با گفتن جمله “ایران یاالله”، خطاب به جامعه فوتبال ایران نشست خبری را ترک کرد.

 



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا