ورزش

خواسته عجیب مورینیو: دیبالا و لوکاکو در فنرباغچه

ژوزه مورینیو، سرمربی جدید فنرباغچه، مایل است که پائولو دیبالا و روملو لوکاکو را هم با خودش به این تیم ببرد.

به گزارش “ورزش سه”، مورینیو چند ماه قبل و با تصمیمی ناگهانی و غیرمنتظره از سوی مدیران باشگاه روم از هدایت این تیم کنار گذاشته شد و جایش را به دانیل ده‌روسی داد اما به نظر می‌رسد که بعضی از بازیکنان این تیم همچنان از جایگاه ویژه‌ای برای او برخوردار هستند.

چند روز قبل بود که بعضی از رسانه‌های کشور ترکیه خبر دادند که مدیر باشگاه فنرباغچه در حال مذاکره با این مربی پرتغالی برای قبول هدایت این تیم در فصل آینده است و او شب گذشته پس از قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا به صورت غیر مستقیم حضورش روی نیمکت این تیم در فصل آینده را تایید کرد.

خواسته عجیب مورینیو: دیبالا و لوکاکو در فنرباغچه

عزیز ییلدریم، رئیس سابق باشگاه فنرباغچه که حالا نامزد حضور دوباره در این پست است، فاش کرده است که مورینیو درخواست خرید چند بازیکن در نقل و انتقالات تابستانی پیش رو را به مدیران باشگاه ارائه کرده است که در این میان نام دیبالا و لوکاکو به چشم می‌خورد.

او در این باره به خبرنگاران گفت:« مورینیو خواهان جذب لوکاکو است. همچنین درخواست به خدمت گرفتن دیبالا را هم دارد. تالیسکا هم دوست دارد به این باشگاه ملحق شود. حالا مدیریت ورزشی باشگاه باید شرایط حضور یک یا دو نفر از این بازیکنان را فراهم کرد. زمانی که کارها به درستی پیش برود، این اقدامات را در زودترین زمان ممکن انجام خواهیم داد.»

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا