ورزش

مولر: مشکل ما در بازی امشب بدشانسی بود!

توماس مولر می‌گوید تیم ملی آلمان در دیدار برابر اوکراین بدشانس بوده است.

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی آلمان امشب در دیداری دوستانه مقابل اوکراین به تساوی بدون گل رسید. شاگردان یولیان ناگلزمان در این بازی چند موقعیت خوب خلق کردند اما درنهایت موفق به گلزنی نشدند.

آنها هفته آینده در دومین دیدار دوستانه خود پیش از آغاز یورو به مصاف یونان خواهند رفت. پس از پایان بازی امشب، توماس مولر و یوشوا کیمیش با خبرنگاران صحبت کردند.

مولر که در نیمه دوم بازی به‌عنوان یار تعویضی به زمین رفت، گفت:«ما خیلی خوب نیمه دوم را شروع کردیم و علیرغم تعویض‌ها، به خلق موقعیت ادامه دادیم. در چند صحنه به گلزنی نزدیک بودیم و بدشانسی آوردیم. واقعا می‌گویم، بیشتر مشکل ما این بود که کمی بدشانس بودیم. قطعا شایسته گلزنی بودیم. اما گاهی اوقات چنین روزهایی وجود دارد. اینکه بازی را نبردیم اصلا خوب نیست اما فکر می‌کنم بازی خوبی بود.

مولر: مشکل ما در بازی امشب بدشانسی بود!

یوشوا کیمیش هم در دیدار امشب در ترکیب اصلی قرار داشت و به‌صورت کامل بازی کرد، او در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت:«بازی خیلی خوبی انجام دادیم. من فکر می‌کنم که ما مستحق کسب پیروزی بودیم. موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم که خلق آنها در برابر تیم‌هایی که در عمق دفاع می‌کنند سخت است. بازی را خیلی خوب شروع کردیم و توپ‌های زیادی را به زمین حریف بردیم. ما باید این راه را ادامه دهیم و امیدوارم در بازی بعدی خود (مقابل یونان) پیروز شویم.»

2030137

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا