ورزش

بچه‌ام بیشتر تمرین می‌کرد تا ما با آنچلوتی!

وقتی انچلوتی در مونیخ به بن بست خورد

کارلو آنچلوتی 15 ماه در بایرن مونیخ مربی بود و این تیم را قهرمان بوندسلیگا کرد ولی مشکل با پنج ستاره بزرگ بایرن به قیمت اخراج او تمام شد.

به گزارش “ورزش سه”، کارلو آنچلوتی فردا به مونیخ بر می گردد ولی به عنوان مربی رئال مادرید. او سه شنبه شب نیز در آلیانزآرنا کهکشانی ها را برابر تیم سابقش هدایت خواهد کرد. کارلتو در تابستان 2016 به بایرن رفت تا جانشین پپ گواردیولا شود. واضح بود که مربی بایرن بعد پپ شدن، چه فشاری به او و هر مربی دیگری تحمیل می کرد.

بچه‌ام بیشتر تمرین می‌کرد تا ما با آنچلوتی!

فصل برای او و بایرن خوب پیش می رفت و چند هفته زودتر این تیم توانست قهرمانی بوندسلیگا را قطعی کند. تیم او 15 امتیاز بیشتر از لایپزیش کسب کرد اما در اواسط آوریل همه چیز خراب شد.

در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان بایرن در خانه 2-1 به رئال باخت. در بازی برگشت بایرن جبران کرد ولی رئال در وقت های اضافه سه گل زد و 4-2 برنده شد تا بایرن از لیگ قهرمانان کنار برود. کمی بعد بایرن با شکست از دورتموند نتوانست در جام حذفی راه به جایی برود. به این ترتیب اوضاع برای آنچلوتی تیره و تار شد.

2015875

تابستان 2017 ژابی آلونسو و فیلیپ لام از فوتبال خداحافظی کردند و فصل برای کارلتو نیز در سپتامبر به پایان رسید. بعد از شکست 3-0 از پی اس جی در پارک دو پرنس، سران بایرن رحمی نشان ندادند و کارلتو برکنار شد. یوپ هاینکس بود که جای آنچلوتی را گرفت.

در بازی با پی اس جی نویر مصدوم بود و آرین روبن، ریبری و هوملس روی نیمکت بودند. در دقیقه 69 روبن به زمین رفت ولی به جای توماس مولر!

2015876

تا به امروز مربی ایتالیایی هرگز از بایرن بد نگفته ولی از طرف مقابل اینچنین نبوده است. اولی هوینس بعدها فاش کرد که 5 بازیکن قدیمی و بزرگ بایرن با آنچلوتی مشکل داشتند.

مولر در مورد وضعیت بایرن با آنچلوتی گفته بود: «شرایط ما مثل غرب وحشی بود که در آن هر اتفاقی ممکن بود رخ بدهد.»

روبن نیز در مورد کارلتو بی رحم بود: «بچه ام بیشتر تمرین می کند تا ما زیر نظر آنچلوتی.»

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا