ورزش

فریادهای رئیس جدید: پورتو آزاد شد! (عکس)

ویلاش بواش در اوج خوشحالی

آندره ویلاش بواش بعد از پیروزی در انتخابات ریاست پورتو بی‌نهایت خوشحال بود و مدعی شد پورتو دوباره آزاد شده است.

به گزارش “ورزش سه”، آندره ویلاش بواش، سرمربی سابق چلسی و تاتنهام پس از پیروزی قاطع در انتخابات ریاست پورتو، این موفقیت را با همه وجود جشن گرفت.

فریادهای رئیس جدید: پورتو آزاد شد! (عکس)

این مربی 46 ساله از زمان ترک آخرین پست خود در مارسی در فوریه 2021، بدون تیم بود و همیشه گفته بود رویای ریاست پورتو را دارد.

2015917

ویلاش بواش که بین سال‌های 2011 تا 2013 در لیگ برتر بود، با پیروزی خیره‌کننده در انتخابات، بازگشت به باشگاه سابقش پورتو را تضمین کرد. سرمربی سابق پورتو (11-2010) 80.3 درصد آرا را به دست آورد تا ژرژ نونو پینتو دا کاستا، مدیر 86 ساله، که به مدت 42 سال رئیس پورتو بود را کنار بزند.

2015919

ویلاش بواش با پیراهن و شال پورتو در بیرون ستاد انتخاباتی خود ظاهر شد و با شعارهای “پورتو” هواداران را هدایت کرد. او پس از پیروزی در انتخابات مدعی شد که “پورتو دوباره آزاد شده است.”

ویلاش بوآش به هواداران گفت: «از این فرصتی که به من دادید، بسیار خوشحال و مفتخرم. من امیدوارم که خواسته‌های همه هواداران پورتو را برآورده کنم، یعنی پیروزی، کسب عناوین و حفظ باشگاه برای آینده، که مهم‌ترین چیز است.

2015918

این باشگاه پورتو است که همه ما می‌خواهیم و به آن نیاز داریم: قوی، نیرومند، با اصالت. ما باید شجاعت خود را برای مبارزه در داخل و خارج از زمین حفظ کنیم تا جایگاهی را که شایسته‌اش هستیم، دوباره به دست آوریم. ما ماموریت طولانی در پیش داریم. من سخت در خانه‌ای کار می‌کنم که باید ساختارمند، مرتب و منظم باشد. بگذارید شکی وجود نداشته باشد که امروز باشگاه پورتو دوباره آزاد است.»

2015920

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا