ورزش

نقشه جدید بکام برای ستاره سابق رئال و یونایتد

دیوید بکام در تلاش است که رافائل واران را برای پیوستن به اینترمیامی متقاعد کند.

به گزارش “ورزش سه”، قرارداد واران با منچستریونایتد در پایان فصلی که گذشت به اتمام رسید و و او نتوانست در آخرین فصل حضورش در این تیم به دلیل مصدومیت‌‌های متوالی و طولانی چندان حضور موثری در ترکیب آنها داشته باشد و تنها ۳۲ بازی با پیراهن یونایتد تمامی رقابت‌ها انجام داد. 

این بازیکن ۳۲ ساله دیگر تصمیم برای تمدید قراردادش با این باشگاه نداشت و با انتشار ویدیویی به صورت رسمی جدایی از شیاطین سرخ را تایید کرد. در روزهای اخیر شایعات بسیاری درباره احتمال بازگشت او به لیگ فوتبال فرانسه به گوش رسیده است اما به نظر می‌رسد که یک پیشنهاد جذاب دیگر هم دارد. 

نقشه جدید بکام برای ستاره سابق رئال و یونایتد

روزنامه انگلیسی میرر خبر داده است که به کام به صورت جدی به دنبال متقاعد کردن این ستاره فرانسوی است تا او را در اینترمیامی در اختیار داشته باشد و یک بازیکن بزرگ و با تجربه دیگر را هم به فهرست ستاره‌هایش شامل لیونل مسی، لوییس سوارز، سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا اضافه کند. 

این در حالی است که پیش از این یک باشگاه مکزیکی هم به صورت جدی به دنبال جذب بود اما تصمیم نهایی واران هنوز برای آینده مشخص نیست و کسی نمی‌داند که آیا او حاضر است فوتبال اروپا را ترک کند و در ۳۲ سالگی راهی آمریکا شود یا خیر.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا