ورزش

قرارداد عراقی سرشناس لیگ برتر فسخ شد!

علی عدنان از ایران رفت و دیگر برنگشت

مدافع عراقی مس رفسنجان در بازگشت از مرخصی بی‌انصباطی کرد و همین امر موجب فسخ قرارداد او با نارنجی‌پوشان شد.

به گزارش “ورزش سه”، علی عدنان مدافع باتجربه مس رفسنجان که در عضویت تیم ملی عراق هم است، با توجه به 4 اخطاره شدن و محرومیت از دیدار با فولاد خوزستان در هفته بیست و سوم لیگ برتر از کادرفنی نارنجی‌پوشان چند روز مرخصی گرفت و قرار شد بعد از بازی با فولاد به ایران برگردد.

با اعلام لیست مس رفسنجان مقابل پیکان تهران در جام حذفی اما مشخص شد که علی عدنان جایی در آن ندارد و حالا خبر رسیده که او همچنان به ایران برنگشته است.

بی‌انضباطی علی عدنان در بازگشت به ایران باعث شده تا محرم نویدکیا سرمربی نارنجی‌پوشان قید این بازیکن را بزند و امروز هم باشگاه مس به طور رسمی خبر از فسخ قرارداد این مدافع باتجربه عراقی داد!

در اطلاعیه مسی‌ها در خصوص علی عدنان آمده است: «باشگاه صنعت مس رفسنجان با فسخ دوجانبه قرارداد ، به همكارى خودش با على عدنان بازيكن عراقى  پایان داد.»

مس رفسنجان در ادامه نوشته است: «با توجه به غیبت‌های غیرمجاز و مکرر بازیکن عراقی ، با نظر محرم نویدکیا سرمربی محترم مس رفسنجان علی عدنان از این تیم کنار گذاشته شده و در اختیار باشگاه قرار گرفت. بر این اساس باشگاه مس رفسنجان با کسر مبلغ باقیمانده قرارداد و امضای توافقنامه فسخ دوجانبه ، به همکاری با بازیکن عراقی پایان داد.»

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا