ورزش

رسمی: تودور از لاتزیو اخراج شد

کمتر از سه ماه؛

باشگاه لاتزیو به صورت رسمی از قطع همکاری با ایگور تودور خبر داد.

به گزارش “ورزش سه”، لاتزیو به صورت رسمی تأیید کرد که ایگور تودور از سمت خود به عنوان سرمربی لاتزیو کناره‌گیری کرده است. این مربی در عرض کمتر از سه ماه پس از جانشین مائوریتزیو ساری از سمتش کنار رفته است.

در ساعات قبل اسکای اسپورت و چندین رسانه دیگر ایتالیایی گزارش دادند که احتمالا تودور تصمیم خود را در آخرین کنفرانس مطبوعاتی روز جمعه توضیح دهد.

بر اساس گزارش اسکای، تفاوت زیادی بین تفکرات این مربی و باشگاه وجود داشت که در نهایت منجر به جدایی او شد. این مربی در ابتدای هفته در رم بود و روز سه شنبه با مدیران باشگاه دیدار کرد تا در مورد آینده خود با باشگاه صحبت کند.

رسمی: تودور از لاتزیو اخراج شد

بر اساس گزارش اسکای، لاتزیو در حال بررسی جایگزین‌های احتمالی تودور است و گزینه اصلی آن‌ها مارکو بارونی، سرمربی هلاس ورونا است که ظاهراً با مونزا نیز مذاکره کرده است.

ساری در ماه مارس پس از چهار شکست، استعفای خود را اعلام کرد. تیم او در مرحله یک هشتم نهایی با شکست مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا حذف شده بود. تودور در آن زمان قراردادی به مدت یک سال و نیم امضا کرد که باشگاه اجازه داشت در انتهای فصل اخیر درمورد یک سال باقی مانده از قراردادش تصمیم گیری کند. تودور از زمان انتصاب به عنوان سرمربی لاتزیو، 11 بازی داشت و به 6 برد، 3 تساوی و 2 باخت دست یافت.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا